dinsdag 24 maart 2015

tekeningen, snailmail, art journal en mixed media








Wat gek, hij heeft de tekst niet opgeslagen... poging twee :-)
-----------

Goedemorgen,
vandaag een aantal foto's van leuke hobbies. Zentangle tekenen, Alfabet illustreren, post maken, haken, mooie quotes, doodlen en mijn eerste pogingen tot mixed media...

Zentangle - string 1 - gewoon voor mezelf 

sneak peak voor de J van Jurk voor Sasja

Dit is mijn dame geworden
(geïnspireerd door een ansichtkaart van ByKris)

Oh wat hou ik toch van post versturen in mooie enveloppen met mooie postzegels.....

Snailmail Thema Quilten, met een gehaakt speldenkussentje en een zelfgemaakt quilt journal voor Els 

en het oog wil ook wat, dus de brievenbusdoos in tissuepapier ge-decoupeerd (is dat een woord haha)

Heerlijk zitten kliederen met dylusions spray inkt en quote stempels (niet met de hand deze keer) voor Cobi

De snailmail Maritiem had bij mij een Schelpen tintje. Ik maakte een etui, een quote ansichtkaart en een journal voor Machele

Deze twee kaarten maakte ik voor RoundRobin serie waaraan ik mee doe voor Claudia

Voor de Zentangle maart opdracht maakte ik deze vrolijke tile voor Natascha

Onderweg naar de meeting van afgelopen zaterdag heb ik in de trein alles getekend wat we gingen doen. Leuk om dit zo te tekenen in mijn meeting ArtJournal 
Ik ben een mixed media ArtJournal gestart. Hieronder staan de eerste pogingen....
Springtime takes over....
reepjes papier, modpodge, inkt en letterstempels

I love the smell of rain
papier, fineliner, gouache

I love the smell of rain
papier, fineliner, gouache


Ik mag gaan oefenen in geduld. Dit is een stencil met gesso, bedoeld als achtergrond, voordat ik er mee verder kan moet het helemaal droog zijn. Dat duurt een dag... 


En toen kon ik gisteravond 'eindelijk' hiermee verder.... Dylusions Ink Spray erop en het wordt mooi!!!


En toen nog een mooie quote bedacht, luipaardvlekken, dus een luipaard quote.... Ik ben er blij mee!

Fijne dinsdag allemaal!


xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!