donderdag 5 februari 2015

Zeepbellen en Visserstruien





Gisteren kwam er een vriendin bij mij 'kliederen' en kletsen. We hebben meer gekletst dan gekliederd, het was erg gezellig.
Ik had een aantal achtergronden bewerkt en heb haar laten kiezen welke ze het mooiste vond. Zij koos deze twee kaartjes voor de RoundRobin serie die we doen.


Bellen blazen / Soap Bubbles


Erg fijn als je een hobby kunt delen met gelijkgestemden. We lieten elkaar geruilde atc kaartjes zien (dus van anderen) en die we zelf hadden gemaakt.
Vergeleken materiaal en waren het helemaal eens over inkt van distress op waterbasis. Ik heb haar laten zien hoe je distress spray inkt kan gebruiken en daar werd zij weer enthousiast van. En zij maakte mij enthousiast over het gebruik van embossingpoeder, waar je een heater voor nodig hebt. Mooie techniek. Dus... heb ik bij een bestelling gekeken naar zo'n heater én gevonden. Zij gaat de spray inkt kopen. Moesten we maar niet te vaak doen zo'n sessie - kost klauwen met geld ;-)


Mijn andere hobby, haken/breien, daarvan is met de vriendinnengroep ook een leuk uitje gepland. We gaan naar het museum in Harderwijk voor de tentoonstelling Visserstruien bij de Vleet. Ik zal niet snel Visserstruien gaan breien, maar vindt het wel heel leuk om deze tentoonstelling te gaan bekijken.
Wil je er ook heen? Voor meer informatie Klik dan hierop


Ik wens iedereen een fijne donderdag.
xxx Emilie xxx



1 opmerking:

  1. Hoi Emilie,
    Je hebt duidelijk een heel gezellige dag gehad met je vriendin... Heerlijk is dat!
    En die tentoonstelling lijkt me geweldig. Ik ben bij een soortgelijke tentoonstelling geweest in Arnemuiden, in oktober, over de Zeeuwse Visserstruien... Ook heel mooi! En ik heb het boek van deze Stella Ruhe over Visserstruien bij de Vleet! Echt prachtig...!
    Ik weet zeker dat jullie de tentoonstelling prachtig zullen vinden... Foto's maken hoor, als dat mag...!
    Fijne dag, liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!