dinsdag 3 februari 2015

Creatief proces - achtergronden

Als start van de meeste projecten maak ik achtergronden met inkt of verf. Deze keer heb ik Dylusions Spray Ink gebruikt. Onlangs kocht ik met een vriendin samen meerdere kleuren en die wou ik uitproberen. Leuk om te zien hoe ze op elkaar (en op water) reageren.
En daarna laat ik me leiden door wat ik er in zie of waarvan ik denk dat past bij de hoe de achtergrond is geworden.

Dylusions Spray Ink (paars, oranje, rood, lime, blauw)
En met een stencil kan je er dan weer iets heel anders van maken.
Dylusions Spary Ink
stencil met Dylusions Spary Ink (rechts)
stencil met Distress Ink (links)
Dylusions Spray Ink (blauw, paars, oranje)
Bij deze dacht, ik ga iets met cirkels doen....
Dylusions Spray Ink
Stencil met Dylusions Spray Ink
fineliner zwart / wit


Dylusions Spray Ink (rood, groen, blauw, geel)
Ik vond deze kaartjes zo mooi, ik zag daar bomen en vissen in...
ATC Zentangle Bomen (geruild)


ATC Zentangle Bomen (geruild)
ATC Zentangle Lente (geruild)
ATC Zentangle Tijgeroog
Op deze ben ik begonnen met mini werelden, maar daar heb ik nog geen foto's van.
Dylusions Spray Ink (oranje, groen, lime)
En hier zie ik zeepbellen in... maar die moet ik nog uitwerken.

Dylusions Spray Ink (roze, blauw, oranje)

Hebben jullie ook een bepaalde manier van de opbouw bij jullie creatieve proces?


Fijne dinsdag
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Kanp dat je in die achtergronden zulke bijzondere dingen ziet en er zoveel moois uit weet te halen.

    Veel plezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige resultaten zeg!
    Super leuke tekeningen worden dat met die bomen o.a.
    Fijne avond,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!