maandag 2 februari 2015

Bijpraten en recente tekeningen

Ik zie dat ik al een tijdje niks heb verteld over mijn artistieke bezigheden. Dat komt aan de ene kant omdat ik een heel gezellig weekendje weg was, met 11 vriendinnen in een huis.


ik ging op reis en nam mee....
Gezamenlijk gegeten, geslapen (2p kamers :-)) en samen creatief bezig geweest met inkt, tekenen, papier. Heerlijk! We hebben ervan genoten. Zelfs zo veel dat het volgende weekendje weg al weer gepland staat. Het is pas in november, maar ik kijk er nu al naar uit!
atc kaartjes tijdens het weekend gemaakt - Cirkels
Atc kaartjes tijdens het weekend gemaakt - Post

verstuurd D E en F aan Annie
Daarna was er een week van uitpakken en alles bekijken wat we gemaakt hadden. Thuis aandacht gegeven natuurlijk en dat bleek nodig, want de kinderen waren beide ziek thuis, zware griep, veel geslapen. Ik heb veel thee met honing gemaakt en eten gekookt dat makkelijk slikbaar was. En tussen door heb ik de zentangle Zenuari challange 'bij' getekend, want tijdens het weekend was dat er niet van gekomen.



Ontvangen: ontzettend lief van Louisette, een lapje voor mijn vriendschapsdeken


Dag 22 Zenuari Challange - spiral
Dag 23 Zenuari Challenge - gebruik je initialen


Verstuurd ABC - I voor Renske


Dag 24 Zenuari Challenge - zonder border


Dag 25 Zenuari Challenge - hint of a tint


Dag 26 Zenuari Challenge - Sparkle


Dag 27 Zenuari Challenge - Tritone


Dag 28 Zenuari Challenge - Stripes


Dag 29 Zenuari Challenge - ying yang


Dag 30 Zenuari Challenge - duo tone (geen zwart)


Dag 31 Zenuari Challenge - je favoriete tangles
En heb ik post gemaakt, maar niet zo heel veel, want ik had niet veel inspiratie.
Sinds gisteren zijn ze weer redelijk opgeknapt, dus best lang ziek geweest. Ze liepen bijna tegen de muur op, want met het puzzelen, kleuren en andere bezigheden waren ze wel klaar. Dus gisteren huiswerk gemaakt, naar een verjaardag geweest en vanmorgen gingen ze weer naar school.
Het gewone leven begint weer voor mij op kantoor, want ik was vorige week thuis aan het werk, tussen de thee met honing door...
Verstuurd naar China, Nederland en Frankrijk
Ik wens iedereen een hele fijne maandag!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Hoi Emilie,
    Fijn dat je kinderen weer zijn opgeknapt, want ziek zijn is voor niemand leuk natuurlijk...
    Heerlijk dat je een weekend weg was, dat doet een mens goed hè, er even uit te zijn... En jullie hebben heel mooie dingen gemaakt.
    Je tekeningen zijn ook fantastisch...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!