dinsdag 10 februari 2015

Dieren tekenen in februari

Vorige maand heb ik Zentangles getekend. Deze maand wil ik dieren tekenen. Vorige week dus Haasjes, deze week waag ik me aan Zebra's.

Dit is de eerste - op klein formaat. Ik gebruikte een atc kaartje. Ik wou eens uitproberen hoe een Zebra 'werkt'.  Met het zwart en wit - wat teken je dan, het wit of het zwart? Omdat ik een wit kaartje gebruikte tekende ik alle zwarte lijnen en strepen :-)
zebra
Ik heb nog geen idee wat het volgende dier wordt? Hebben jullie voorkeur?

Fijne dinsdag!
Xxx Emilie xxx

3 opmerkingen:

  1. Een lammetje, voor het lentegevoel! Deze zebra is prachtig...!
    Fijne dag,.liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Een zebra lijkt me niet gemakkelijk om die zo goed gelijkend te tekenen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!