donderdag 12 februari 2015

Visserstruien en post

Door de actie van post nl dat je valentijnspost mag sturen met een kus als postzegel, ben ik aan de slag gegaan. 8 kaarten met een zakje liefde & vriendschap liggen klaar om op 13 februari gepost te worden.

Maar er is ook een vriendin zwanger en een ander jarig. En ik had nog post beloofd die voor vrijdag aan zou komen. Dus die gingen toch echt gewoon met een postzegel op woensdag op de post😊
Vrolijke verjaardagspost

Groot fan van Mucha en de ontvanger ook ;-)

Daarnaast ben ik gister bij de tentoonstelling Vissterstruien bij de Vleet in Harderwijk geweest met dames van de Stitch 'n Bitch groep Houten. Erg gezellig en hele mooie truien gezien.

Prachtig voorbeeld van een visserstrui

En veel oude foto's van stoere vissers

en natuurlijk vis voor de lunch - haha


Fijne donderdag!
xxx Emilie xxx


2 opmerkingen:

  1. Prachtige trui. Op jouw foto ziet zo'n trui er aantrekkelijker uit dan die foto's in het boek. Zie je trui in het echt, dan gaaat er vast iets kriebelen om ook iets moois te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig hè, zo'n trui...? Deze staat ook in het boek dat ik kocht afgelopen zomer tijdens een streekmarkt hier in de buurt. Super mooi, zo'n verzameling van Nederlandse Visserstruien... Ook de verzameling Zeeuwse Visserstruien was prachtig en zelf ben ik een vest aan het breien met Zeeuws Vissersmotief er in...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!