donderdag 22 januari 2015

Woensdag en donderdag

Gisteren de dag gestart met koffie met een hele lieve vriendin, daarna gehaakt aan deze slinger



's middags  had zoonlief de proefles TweeTaligOnderwijs, wel weggebracht en daarna mocht ik weer weg ;-) hij wordt groot

Bezig geweest met post 
en met een tekening van sneeuwpoppen. Zodra de ontvanger hem heeft, plaats ik een apart weblog daarover..

Vanmorgen heb ik getekend voor de zenuari challenge

En heb ik een brief en kaart voor verzending klaargemaakt

Vanmiddag langs de vuilstort want we hebben nieuwe pannen, dus de oude gaan weg

En ga ik verder met de spullen voor t wrekend bijeen zoeken.

Hele fijne donderdag!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Wat een gezellige post heb je weer geschreven. Mooi hoor die gehaakte slinger en dat hoekje, wat ziet dat er prachtig uit zo. Je kaarten en je tekeningen zijn echt super mooi.
    Ja kleine kinderen worden zo snel groot... en gaan dan hun eigen weg...haha... loslaten hoor... een klein beetje dan toch...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!