dinsdag 16 december 2014

Snailmail in week 50

Buiten dat het een drukke week thuis was, kwam en ging er weer leuke post afgelopen week.
Ik kan niet alle verstuurde post laten zien, want door de drukte bij de post is nog niet alles op de plek van bestemming aangekomen....

Overhandigd: Conny kreeg deze sneeuwvlokken kerstkaart




Verstuurd: de kerstlabel swap naar Sylvia


Verstuurd: de Secret Santa kaarten voor Snailmail NL


Verstuurd: kaarten voor postcrossing


Verstuurd: Kaarten voor postcrossing



Ontvangen: fijne kerstpost van Joyce, Vera, Renske (+ F zentangle) en Marieke





Ontvangen: fijne kerstpost van Jessica, Nanna en Melanie







Ontvangen: Wat een heerlijke stapel post op woensdag!
Hele lieve post van Lenny


in deze mooie envelop


Wat een berg kaarten voor de kerst, van Shawsha, Marlou, Tessa, Ramona. Ik ben helemaal weg van het rendier rechtsonder, van Ashley uit Hongkong

Gehaakte kerstballen (verstuurd aan Patricia in België)


Zentangle ABC opdracht - F (verstuurd aan Cobi)

Ontvangen: secret santa kaarten via snailmailnl (ontvangen op dinsdag)




Brief nr 29 over Waar gaan we heen op vakantie ging naar op weg naar België (met eigen internationale postzegel :-))


Alle kerstkaarten (heb nog wel meer foto's maar dat vond ik niet nodig) van de afgelopen week gingen met mijn roodborstjes postzegel



Fijne postweek!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Hoi Emilie,
    Wat een grote berg gezelligheid weer zeg...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!