vrijdag 19 december 2014

Snailmail in week 51

Wat ontzettend leuk, ik ben lotto winnares bij Snails and Fun. Dat betekent heel veel leuke post! 
En er is al veel post aangekomen bij de ontvangers. Dus dat laat ik nog even zien
Kerstlabel voor Sylvia

Kerstornamentjes voor Rebecca

Op zondag
Handbezorgd en ontvangen :-)

Kerstkaart van Mirjam en lichtje van Conny

Op zaterdag
Verstuurd
Een Zentangle kerstbeer :-)

Een atc van de Terry Pratchett serie - queen Margrat

Kerstkaarten van de buren ontvangen
En lotto enveloppen 
Deze is van Claudia

Deze van Sietske

Deze van Rinny

Deze van Vera

En deze leuke stansjes kreeg ik van Karin in ruil voor een Belle & Boo kaartje

Op vrijdag
Ontvangen





Op donderdag
Verstuurd


De oefen-atc kaartjes gaan naar Esther
En kerstkaarten voor Kat, Elisabeth en Karin/Simon



Bij een van de floppen, heb ik nog een gehaakte sneeuwvlok toegevoegd


mijn oefen atc kaartjes

Ontvangen
van Machele omdat ik lotto winnaar ben


van Angela omdat ik lotto winnaar ben


van Els omdat ik lotto winnaar ben


van Aly voor twee swaps op swapbot - zentangle


Wat een mooie kerstkaarten en een kerstbrief van Rebecca.

Op woensdag
Verstuurd
voor de mail art opdracht maakte ik deze envelop


en deze bijpassende kaart


Mailart ging naar Tanja, Belle en Boo naar Karin Linnenbank en de bloemen gingen naar Marlou.

Ontvangen
wat een verwennerij op de woensag!


van Esther omdat ik de lotto winnaar ben


van Dineke omdat ik de lotto winnaar ben


Fijne kerstkaarten ontvangen!

Op dinsdag kreeg ik lekker veel post
wat een enorme berg post!






van Rebecca omdat ik de lotto winnaar ben



maar dit is ook een lotto envelop en dat betekent...!!!! dat ik de lotto winnaar ben!
van Yvette omdat ik de lotto winnaar ben - nou dat kon nog zijn dat ik de pseudo winnaar zou zijn.



kerstkaart van Cobi (zelf gezentangled)



kerstkaart van Cindy (getekend door haar dochter)



kerst post van


fijne kerstbrief van Karen Cooper
Dit wordt de een na laatste week dat ik álle post laat zien die binnenkomt en weggaat. 
Post is leuk, maar mijn blog lijkt tegenwoordig niet meer over mij en wat ik maak te gaan, maar over post... 
Hierna komt er nog een keer een maandag blog over post en dan heb ik het jaar volgemaakt. 
Daarna komt er gewoon af en toe een post-blog tussen al de andere leuke dingen die ik meemaak. 

Fijne kerstvakantie!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Wat een post! Er lijkt geen eind aan te komen. Ik heb prachtige spullen voorbij zien komen, die kun jij goed gebruiken om er zelf weer wat moois van te maken :-)
    Fijne vakantie en een goeie jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!