maandag 15 december 2014

Gehaakte sneeuwvlokken

Wat een fijn boek '100 sneeuwvlokken om te haken' 
En of ik ze alle honderd zal maken weet ik niet.  Ik ben gewoon vooraan begonnen ;-)
Ondertussen heb ik er 5 gebruikt voor kerstkaarten, eentje voor een kerstlabel en eentje voor bij een sneeuwvlok zentangle opdracht. 






Waterkristal

Poolster

Nevada

Stervormig kristal (en kerstballen :-) )

Lentesneeuw

Rijp


Barber

Ik ga er in de rest van december elke dag eentje haken voor in de kerstboom.

Fijne dag. 
xxx Emilie xxx

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel heel erg leuk.....
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeed idee om de sneeuwvlokkeen te gebruiken op kerstkaarten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om de sneeuwvlokken te gebruiken voor op een kerstkaart!! Die ga ik onthouden ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!