maandag 8 december 2014

Snailmail in week 49

Goedemorgen deze zonnige morgen. Vorige week was een leuke postweek. Op dinsdag werd ik mega verwend met een hele volle brievenbus.
2 december
Wat een weelde!


Prachtige kerst enveloppe


Mooie RR kaartjes van Claudia (Snails & Fun opdracht


Kerstlabel van Claudia (Snails & Fun opdracht)


Kerst mailart van Claudia (Snails & Fun opdracht)

Een lief zomaar lapje van Lean (Swaps gehaakte lapjes FB groep)

Een mooie kerstgroet + lapje van Heidi (De lapjesmand FB groep)


Lieve kerstkaart en adres van Jessica (Snails and Fun)


Kerst ornamentjes ontvangen van Jessica (Snails and Fun opdracht)


Woensdag 3 december verstuurd
1e brief aan Sylvia en kerstkaartje (instagram)



ontvangen
Kerstkaartje ontvangen van Angela (Snails and Fun)
Donderdag 4 december verstuurd
Brief + kerstpost aan Jenni in Finland


Ze houdt van mooie postzegels :-)


ABC post voor Pauline De F van Flow


En ook zij houdt van postzegels.....


Kerstpost aan Daisy in Engeland


Ik heb bijna alle sterrenbeelden kunnen gebruiken (10 van de 12!) Wat hou ik toch van mooie postzegels, gelukkig vindt zij ze ook fijn om te krijgen :-)

Ontvangen
In de bus vandaag: De flow weekly en 2 kerst poststukken

Leuk kerstkaartje van Wendy (instagram)

Kerstkaartje van Rinny (Snails and Fun)

Brief van Rinny over 'waar gaan we heen op reis als we de lotto winnen :-)'

Vrijdag 5 december

Weer een leuke gevulde brievenbus!


Kerstkaart van Conny met mooie papieren ster.

Verrassingssnail ontvangen van Eveline (Snails and Fun)

Kerstkaart en adreskaartje van Eveline (Snails and Fun)

Mijn allereerste Blond Amsterdam kerstkaartje ontving ik van Marion. Erg leuk! 

Zaterdag 
De meeting post (kerstkaart, RR kaart en klein cadeautje) klaar gemaakt en dus ook het RoundRobin boekje ingepakt :-)
En de 'nieuwe baan kaart' aan Conny is op de post.
Het boekje van Vera gaat naar Esther (ronde 4 RR A6)


Ontvangen
Pinguïn kaart van Yvette (lief!!) en de kerstkaart is van Sierou (mooi!)

Ontvangen zondag 7 december in 's-Hertogenbosch tijdens de meeting.
Leuk zulke handbezorgde post tijdens de meeting in 's-Hertogenbosch :-)

Het RoundRobin boekje van Sasja kreeg ik via Tanja en deze kerstkaarten ontvangen van Esther, Fokelien, Sasja, Tanja, Rebecca, Dineke en Catharina

Lieve cadeautjes ontvangen van Tanja, Sasja, Fokelien en Esther

Gegeven, mijn kerstkaartjes, cadeautjes etc. aan Esther, Fokelien, Tanja en Sasja. 
En via de post verstuurd: 

Kerstkaarten verstuurd aan Angela, Corina, Catharina, Eveline, Nanna, Yessica, Lenny en Maayke.
Nou er zal nog wel wat post gaan komen en verstuurd worden, want de kerstperiode is altijd lekker druk met kaarten en swaps die eruit gaan. Dus ik begin met frisse moed aan een nieuwe post week :-) Maar of alles voor de kerst aan zal komen....? Dat gaan we meemaken.

Sturen jullie zelfgemaakte kaarten of zelfgekochte kerstkaarten? En wie heeft er ook Persoonlijke Postzegels laten maken? Ik ben zo benieuwd naar wat voor een plaatje/foto/tekening je gekozen hebt.

Fijne postweek!

Lieve groet,
xxx Emilie xxx



2 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Ik maak altijd een serie heel mooie zelfgemaakte kaarten voor familie en vrienden, dan stuur ik ook wat saaiere zelfgemaakte kaarten naar andere familie en kennissen en de buren krijgen nog altijd gekochte kerstkaarten, totdat ze op zijn. Persoonlijke postzegels heb ik nog nooit gebruikt, maar ik vind de kerstzegels ook wel mooi. Deze maand overigens ook nog even een voorraadje aangelegd. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy, dank voor je reactie. Leuk om te lezen :-) En de officiële kerstzegels zijn dit jaar inderdaad erg leuk! Groetjes, Emilie

      Verwijderen

Dank voor je reactie!