maandag 17 november 2014

Snailmail in week 46


Hoi allemaal, 
Afgelopen week was geen normale postweek. Zaterdag had ik een meeting van de postgroep Snails&Fun en daarvoor hebben degenen die daar waren post opgespaard en alvast gemaakt om mee te kunnen nemen. Dat deed ik ook. Dus niet alles kwam via de brievenbus deze week:-)

*De meeting was erg leuk, daarover volgt een apart blog*

Kijk je mee naar de gezellige post?

Maandag verstuurd: De F van Fiets aan Sasja. Wat was deze weer leuk om te tekenen :-) En omdat ze zo'n mooie instaswap met stapelstenen had gemaakt, vond ik deze kaart leuk om erbij te sturen. Altijd fijn als je iets vindt wat echt bij iemand past.


Dinsdag ontvangen: Via SnailmailNL kreeg ik deze mooie kaart van Beatrix op staatsbezoek in Oman.
Gezellige brief van Ramona en ook nog een swap via swap bot ontvangen.
Woensdag verstuurd: Een Seurat kaartje voor de lieve dame die mij Beatrix stuurde. Post terug naar Ramona (kerende post :-)) en een swap verstuurd voor swapbot.


Woensdag ontvangen: Gezellige brief van Corina, artjournal via swapbot ontvangen.


Woensdag ontvangen: RoundRobin kaartjes van Sylvia (Snails&Fun)


Donderdag ontvangen: Twinchies swap via swapbot en de Flow Weekly.
Donderdag verstuurd: Een beterschapskaartje voor Claudia, een verjaardagskaart voor Angela en een sterkte kaart voor Mariska (Snails&Fun)
Donderdag verstuurd: Omdat Thyrsa van Snailmail NL fan is van Jip en Janneke, stuurde ik haar een Pluk van de Pletteflat kaart hahahaha. Maar gelukkig is het ook getekend door Fiep :-)
Vrijdag verstuurd: Ik haakte nog een lapje voor de Swaps gehaakte lapjes FB groep.
Wat nam ik mee naar de meeting?
Mijn Sint brief (geen foto)
Donderdag het RoundRobin boekje van Fokelien afgeknutseld.
Rebecca is de lotto winnares bij Snails & Fun en zij houdt o.a. van katten :-) 
De advent swap voor de 1e in mijn groepje klaargemaakt, mooie kerstkadootjes gemaakt en gekocht. De kerstkaart van Flow als begeleiding bij deze gezellige doos voor Machele.
Knoopjes en lintjes als Sint kadootje voor toevallig ook Machele.


De RoundRobinSnailMail envelop is een doos geworden haha. Allemaal leuke spulletjes ingepakt en de doos klaargemaakt om mee te nemen naar de meeting. Tanja is de eerste ontvanger.

Wat ontving ik bij de meeting?
De RR kaartjes van Rinny.
De lintjes swap van Conny
De Sinterklaas brief van Machele



Het RoundRobin boekje van Vera via Tanja. Hij is leuk!!!
De ABC snail - R van Rebecca
Zondag verstuurd: Voor de Zentangle Twinchies (2inch bij 2inch) swap op swapbot, tekende ik deze kaartjes.
De envelop van de zentangle Twinchies nog versierd.


Zondag verstuurd: De ABC - D Zentangle naar Cobi

Een hele fijne postweek gewenst!


xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Hoi Emilie,
    Wat een gezellige post weer, die foto van de stapelstenen is echt heel erg mooi, maar verder zie ik ook heel veel mooie afbeeldingen...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!