maandag 24 november 2014

Snailmail in week 47

Het was een fijne postweek, met fijne verrassingen. Zoals de prachtige envelop van Lalique en de brief uit Brazilië. Ik maakte ook leuke post, vooral zomaar/verrassingspost is leuk om te maken. Gewoon omdat het leuk is om post te versturen.
Wel jammer van de prijsverhogingen vanaf 1 januari a.s. Het lijkt er bijna op alsof het 'ons snailers' wordt tegengemaakt.... Ik ben benieuwd wat voor een effect dit zal hebben op de hoeveelheid post die verstuurd gaat worden in 2015.


Ontvangen: Hele lieve post van mijn ouders vanuit het Lalique museum in Doesburg. Prachtige kaart met mooie tekst in een bijpassende envelop en postzegel


Verstuurd: Traveling journal about daily life is weer onderweg naar Sarah in Canada.



Verstuurd: Verjaardagskaart


Verstuurd: Post voor Esther, post voor Rinny


Verstuurd: Post voor Claudia


Ontvangen: Sinterklaas lootje van Yvette, de flow weekly


Ontvangen knoopjespost van Yvette


Verstuurd: post voor Laura in Duitsland 


Verstuurd: Quote kaart voor Inge in Duitsland - zij was mijn 700ste volger op Instagram en koos deze quote uit. 


Verstuurd: ik maakte een verrassingssnail voor Angela 


En tekende onder andere dit uiltje op een ntoitieboekje voor haar.


Verstuurd: Zomaar post voor Suzanne, zij houdt van egeltjes en werkt als vrijwilliger bij de Egel-opvang




Ontvangen: gezellige brief van Ramona


Ontvangen: mijn persoonlijke postzegels zijn aangekomen - leuk om mijn tekening op een officiële kerstpostzegel te hebben.


Ontvangen: ABC post - De E van Elfjes van Pauline


Ontvangen: Een eerste brief van Priscilla uit Brazilië


Ontvangen: Zentangle ABC post - de D van Renske

Er staan een aantal poststukken voor deze week op mijn lijstje (deadline 30 november as)  te versturen en de eerste envelop zit al in mijn tas om straks te posten :-) Dus die komt volgende week in het overzicht te staan.
En ik ga vast ook weer gezellige post ontvangen. Ik kijk er nu al naar uit!


Ik wens iedereen een fijn post week toe!


Lieve groet
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

Dank voor je reactie!