donderdag 13 november 2014

Recent Drawings - Recente tekeningen

The most fun of drawing is showing it to other people, to get their imput and grow from there.
That is why I post these blogs about them.
Next Saturday I am going to meet a group of lovely ladys I met through Facebook and I have been drawing for them. But I also drew for myself, because I wanted to draw a Puffin. So I drew one 'lifelike' and one in Zentangle style. I like both styles, so I will continue to do both :-)


If it says (beschikbaar/for sale) than it still available for sale. The drawings are A6 seize, mixedmedia and cost €10 a piece.
I only sell unique and original pieces.
Interested? Please leave me a message.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Het leukste is natuurlijk om je tekeningen met iedereen te delen. Vandaar deze berichten. Komende zaterdag heb ik een meeting met een aantal hele lieve dames, waarvoor ik heb zitten tekenen. Maar ik heb ook voor mezelf getekend, gewoon omdat ik bijvoorbeeld een papegaaiduiker mooi vind. Die heb ik 'levensecht' getekend en in Zentangle stijl. Om te ontdekken wat ik het leukste vind om te doen. En eigenlijk kan ik niet kiezen, dus het blijft voorlopig een mix van stijlen :-)


Als er (beschikbaar / for sale) bij staat zijn ze nog beschikbaar. Het zijn tekeningen op ansichtkaart formaat (a6), mixedmedia en kosten €10 per stuk. Ik verkoop de originele tekeningen.
Ben je geïnteresseerd? Ik hoor het graag in een berichtje.




Puffin / Pagegaaiduiker
Zentangle
(Beschikbaar/for sale)
Konijn
Zentangle
A6
(beschikbaar/for sale)
Veer
Zentangle
A6
(Beschibaar/for sale)






Bloementuin
Zentangle
A6
(Beschikbaar/for sale)
Puffin / Papegaaiduiker
A6
(beschikbaar / for sale) 


Paddenstoelen
Zentangle
A6
(Beschikbaar / for sale)
De F van ....Fiets
maakte ik voor Sasja voor onze ABC
Gemaakt voor meeting Snails&Fun

Gemaakt voor meeting Snails&Fun

Gemaakt voor meeting Snails&Fun



Gemaakt voor meeting Snails&Fun

Gemaakt voor meeting Snails&Fun


Gemaakt voor meeting Snails&Fun

Gemaakt voor meeting Snails&Fun



Gemaakt voor meeting Snails&Fun

Gemaakt voor meeting Snails&Fun

Gemaakt voor Yvette (RR)

Gemaakt voor Conny (RR)

gemaakt voor Conny (RR)

2 opmerkingen:

  1. wat een weelde! zo mooi en zo veel plezier, denk ik. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat een kunstwerkjes heb je gemaakt. De vogels springen er voor mij echt uit.

    Groetjes en veel tekenplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!