maandag 3 november 2014

Buy nothing new challenge - laatste week

De challenge eindigde op 1 november en ik ben daarna doorgegaan met de Geefmaand via www.geefmaand.nl Je kunt nog inschrijven, want ook dit is een mooi initiatief waardoor je je realiseert wat je hebt en hoe je anderen daar blij mee kan maken. Een lief gebaar, een aanbod van hulp, het lievelingseten koken, etc.


Maar goed, om de BNNM-Challenge nog af te sluiten, ik heb toch weer dingen geleerd, toch weer anders gekeken naar mijn spullen.
En ik heb bijna niets nieuws gekocht, behalve bij inkt en stencils bij de Pipoos en de kinderkleding.
Wel ben ik een aantal ervaringen rijker, onder andere uit eten, museumbezoek, dagje uit met mijn familie, een ochtend bijgekletst en geknutseld met een vriendin en daar heb ik met volle teugen van genoten.
Bij de kringloopwinkel gezocht maar niet gevonden en daarom, niet helemaal gepland, ben ik op 31 oktober knutselspulletjes gaan kopen, verf onder andere. En daar ga ik dan weer andere mensen blij mee maken, en maak er daardoor dus weer ervaringen mee :-)


Als laatste de volgende quote:


Helemaal mee eens!
          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!