dinsdag 28 oktober 2014

Snailmail in week 43




































Afgelopen week was een drukke week, herfstvakantie en ik was thuis. Dus.... had ik lekker veel tijd om te experimenteren met verf, inkt en andere zaken.  Ik ging naar de haak/brei groep en dat was fijn bijkletsen. We gingen naar Utrecht voor een tentoonstelling en om te shoppen (heb me ingehouden, want Buy Nothing New Month, maar bij de P.ipoos heb ik toch echt wat gekocht :-) )
En ook was het de week dat ik voor het eerst een quote kaart verkocht. Ik plaats mijn foto's ook op Instagram en daar kreeg ik de vraag of ik ze ook verkocht. Natuurlijk! De koop was snel gesloten en de kaart is onderweg naar Soraja.


RoundRobin boekje van Tanja gaat op reis naar Esther. Mijn eerste verkochte quote kaart gaat naar Soraja.


Soraja wilde graag deze quote - dat maakt me heel trots en blij!


lief kaartje ontvangen van Conny.


mooie snailmail van Heidi uit Finland


zaterdag kwam er leuke post
een hele doos met mallen en papier van Melanie
de kaart van Conny, post van Heidi en de leuke zelfgemaakte kaart van Nana uit China.


Traveling Book Review Journal gaat op weg naar Vickie in Amerika (Swap-bot)


Vrijdag een mooi kaartje voor de trouwdag van mijn ouders verstuurd.


Lotto envelop voor Mariska (Snails and Fun)


de inhoud van de Lotto enveloppe


Donderdag op de post, de kaart voor de trouwdag van mijn oom en tante (jammer geen foto van de kaart gemaakt), post voor Ramona en post voor Tanja


Ontvangen swap via Swap-Bot van Alysa, mooie Zentangle Postkaart.


Ontvangen post van Atikah uit Malaysia


leuke herfst snail van Mieke


mooi verpakte snail van Mieke


ontvangen post van Mieke en Atihak (mooie postzegels van brievenbussen!)





Quote kaart gemaakt voor Tanja (RR kaartjes) Snails and Fun


De enveloppe voor Tanja


Ontvangen post van Daisy uit Engeland. Er zit een Traveling Notebook bij. Die ga ik weer doorsturen. Leuk dat soort projectjes.


De enveloppe voor de Herfst snail voor Tanja.


Ik heb een notitieboekje in herfstsfeer gemaakt, binnen en buitenkant (snails and fun)


De ontvangen Herfst snail van Dineke (snails and fun)


Traveling Notebook tussen Sarah (canada) en mij is weer 'thuis' :-)


Ontvangen: Gezellige post van Ramona


Ontvangen: lieve kaart van Daan


Ontvangen: Mooie ABC kaart - E van Ego van Sasja


Fijne postdag!


Quote kaart voor Tessa gemaakt


Post voor Tessa gemaakt


Gele Regenboog post voor Marriet (snailmailNL)


Inhoud van de gele regenboog snail voor marriet


swap bot post verstuurd naar Alisa (Terry Pratchett Witchess Abroad)


lekker veel uitgaande post.


Terry Pratchett - Witchess Abroad - Grebo / pumpkins / wand

Dus het was een hele fijne postweek!
Ik heb erg genoten van de mooie enveloppen met inhoud. Het smaakt altijd naar meer :-)


Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!