maandag 3 november 2014

Snailmail in week 44

Afgelopen week was rommelig qua werk, gedoe met de auto (reparatie), een leuke knutseldag met Conny, mooi weer zodat er lekker buiten gespeeld kon worden, maar wel vermoeiend omdat er veel 'af' moest, nou moest.... ja eigenlijk wel. Sommige dingen blijven te lang liggen en als de ontvanger dan heel lief en geduldig is, dan schuift het te ver naar de achtergrond. Dus... deze week maakte in het journal van Marieke af en rondde ik mijn InstaSwap2014Fall snailmail af. Omdat die nog niet ontvangen in, plaats ik volgende week wat ik ervoor maakte.
Kijk je mee met de rest van de post? Ik word altijd al vrolijk van de mooie postzegels :-)
Wat een fijne post!


Een leuke mandala en lieve brief van Sylvia, mét vuurtoren-postzegels.


Een verrassingsnail van Melanie, erg lief en erg onverwacht!


Dit leuke extra RR kaartje zat bij de post van Melanie


De Thee swap verstuurd door Karin

Na lange omzwervingen ontving ik de RR kaartjes van Els. Ondertussen had ze al nieuwe gemaakt, maar ik ben heel blij dat ze nu toch bij mij zijn aangekomen.


Ik kleurde de leuke mandala die ik kreeg van Sylvia - heerlijke ontspanning.


Schreef een Herfst thema brief aan Cindy


En maakte er een a4 quote pagina bij voor in haar schrift.


Al weer zo'n fijne volle brievenbus.


De Zentangle Tile string1 van Renske

En ook de Zentangle B van Renske


Na de knutseldag met Conny maakte ik voor haar deze quote op een gezamenlijk gemaakt kaartje. Vond het wel een mooie passende quote.


Ik verstuurde de herfstsnail aan Cindy en de quote aan Conny.

En ik maakte het journal van Marieke af. Ook dit ging op de post.


leuke post uit Noorwegen van een nieuwe penvriendin


Ik verstuurde een Reading Log Journal naar Amerika, met veel leuke postzegels, want daar houdt ze van.


Ik verstuurde dus het journal van Marieke, jammer genoeg niet met gezellige postzegels, maar veilig en saai als brievenbuspakje met track and trace.


Verstuurde een verjaardagskaart voor mijn ex-schoonzus


Dit gezellige Pip pakje stuurde Tessa mij. Erg lief, ook het leuke zeepaardje :-)


En ik maakte mijn InstaSwapFall2014 af, pakte het in, leukte het wat op en verstuurde het in een brievenbusdoos van de Hema die te breed bleek te zijn.... grrr.... dan maar als pakket verstuurd. Geeft niet, schud ik weer van me af, want ik ben zo benieuwd naar wat mijn partner er van vindt!

Al met al een fijne postweek afgelopen week. En deze week hoop ik ook weer de nodige post in mijn bus te kunnen vinden. Heerlijk al die persoonlijke aandacht!


Fijne postweek!
xxx Emilie xxx






3 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Wat ziet dat er allemaal weer gezellig uit. Vooral jouw pakjes met het vogelpapier... prachtig...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne post allemaal. Altijd leuk, zowel krijgen als sturen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!