maandag 27 oktober 2014

Snailmail in week 42

De post van twee weken terug was weer heel erg fijn. Veel projecten afgerond, brieven verstuurd, kaartjes gemaakt en leuke post ontvangen. Afgelopen week had ik herfstvakantie en ook mijn blog had vakantie :-) Vandaar dat ik het nu pas plaats. Morgen komt het overzicht van afgelopen week.

De D van Deur verstuurd naar Sasja (SnailmailNL)


Thee swap met Anita (Snails and Fun)


Zentangle ABC - B ging richting Cobi (SnailmailNL)


Ontvangen post van Karin (SnailmailNL) en Esther (Snails and Fun)


Wat een prachtige snailmail in een van mijn favoriete kleuren en dat alleen maar omdat ik iets had doorgestuurd. Had toch helemaal niet gehoeven. Maar ik ben er natuurlijk wél heel erg blij mee ;-)


ontvangen post de Flow, de Flowweekly, een dvd en een mooie brief via Snails and Fun

Deze mooie lapjes kreeg ik via een privé swap met Catelijne


En ik ontving prachtige RR kaartjes van Mirjam (Snails and Fun)

Ik heb er weer van genoten, fijn om mooie enveloppen op de mat te vinden. Heerlijk om de kaartjes of brieven te lezen en mooie spulletjes te bekijken.
Het fijne aan snailmail vind ik dat er aandacht aan is besteed met de ontvanger in 't achterhoofd, een lievelingskleur, stijl van post maken, thema's die aanspreken. En dat je dat dan ook terug mag doen, met dezelfde aandacht en fijne spulletjes.


Dus.... ik hoop dat jullie ook mooie enveloppen op de mat vinden of versturen naar anderen.
Laten we de liefde voor post blijven delen met elkaar. Daar worden we allemaal blij van :-)


Fijne postweek!
xxx Emilie xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!