zondag 26 oktober 2014

Quilt avontuur

Vandaag ben ik bezig geweest met iets nieuws, voor mij dan. 
SeriousRequest 2014 is dit jaar in Haarlem. Quiltshop De Sampler uit Haarlem heeft een quilt in kleine stukjes verdeeld, die je kon kopen voor t goede doel. 
De totale quilt wordt verkocht en de opbrengst gaat ook naar t goede doel. 

Mijn moeder, schoonzusje en ik hebben alledrie een blok gekocht. 
Vandaag heb ik hem in elkaar gezet. En voor een eerste keer ben ik er best tevreden over. Maar of ik een hele quilt met de hand zal gaan naaien, ik denk het niet ;-)


Fijne zondag!
xxx Emilie xxxx

2 opmerkingen:

  1. Ha, dit leerde ik dus op de quiltcursus, in drie avonden, verschillende blokjes gemaakt en doorgepit. Wel heel leuk om te doen, maar echt niet voor een hele deken... tenminste nu nog niet...
    Fijne nieuwe week alvast,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n kennismaking en mooi initiatief voor het goede doel. Deze heb je helemaal met de hand genaaid? Niet met de naaimachine ? Dan kan ik me voorstellen dat je niet voor een hele deken gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!