maandag 29 september 2014

Snailmail in week 39




Leuke post ontvangen en verstuurd deze afgelopen week.
Ik vind het heerlijk om cadeautjes-post bij elkaar te zoeken (snailmail / thema post).
Maar ik kan ook erg genieten van een fijne brief ontvangen of schrijven. Cadeautjes zijn dan bijzaak. (penvrienden post).
En natuurlijk aan RoundRobin of thema swaps meedoen. Met Marieke en Cindy lopen er nog privé RoundRobin projecten. En onlangs startte we een nieuwe RoundRobin groep op A6 formaat en ik ben heel erg benieuwd hoe dat uitpakt. Lijkt me zo klein :-)
Ook sinds vorige week gestart zijn twee ABC series (swap), eentje met Zentangle en eentje met handgemaakte ansichtkaarten. Wat ik daar leuk aan vind is hoe de verschillende stijlen zijn.

Heb jij voorkeur?

Kijk je weer mee naar de mooie plaatjes?


Maandag:


Verstuurd: Mijn post voor Lotto winnares Jessica (Snails&Fun)



Verstuurd: Doorgeef Snailmail envelop.
Alleen een beetje jammer dat hij niet in SnailMailNL terechtgekomen maar in een andere facebookgroep - er deden er blijkbaar meer mee.


Verstuurd: ABC Collage - De I van ....  (Snails&Fun)

En de envelop :-)


Verstuurd: ABC Zentangle - A aan Renske (SnailmailNL)


Wel attent dit bericht-kaartje van PostNL, alleen erg jammer dat mijn kaart voor een jubileum niet is aangekomen...
Dinsdag:


Ontvangen: RoundRobin journal van Marieke is weer bij mij!


Ontvangen: RR kaartjes van Diana (SnailmailNL)

Ontvangen: kaart via postcrossing en een brief via swapbot


Verstuurd: aan Renske voor Snails&Fun. Is het een boekje....? Nee!

Het is een molentje :-)

En leuk ingepakt.
Woensdag:
Ontvangen: twee brievenschrijf swaps van swap-bot.

Leuke oranje spulletjes bij elkaar gezocht en creatief aan de gang geweest. Ik dacht leuk, ik stuur de flesdoppen mee, alleen toen was het doosje te hoog grrrr daar kwam ik achter bij de brievenbus. Dus flessendopper eruit, opnieuw ingepakt en toen paste het gelukkig wel!


en in oranje papier natuurlijk :-)


Verstuurd: brief aan een nieuwe PenPal in de USA.

Donderdag
Ontvangen: prachtige ABC envelop van Cobi (Snailmail NL)


Ze maakte deze mooie A voor onze ABC serie.
Ontvangen: een lapje via de lapjesmand (zie hieronder) en een lieve katten kaart via SwapBot van Renate (die ik ken van Facebook haha)


Ontvangen: Flowweekly en de atc voor Reaper Man van Sukubik (swapbot)
Ontvangen: post van Marriët (Regenboog-post), Hélène uit Frankrijk, Sasja (ABC-post) en Aletha.
Ontvangen: Regenboog Rood van Marriët (SnailMailNL)

Ontvangen: Handgemaakte ABC kaarten serie met Sasja - A. De A van Aandacht.


Ontvangen: een lief lapje via De Lapjesmand

Ontvangen: lieve post van Aletha omdat ik haar knoopjes stuurde.
Vrijdag
Verstuurd: Handgemaakte ABC kaarten serie met Sasja  - B. De B van Bij.
Zaterdag:


Ontvangen: adreskaartje van Yessica en een brief-swap via swapbot.

Verstuurd: verjaardagspost aan Shawsha en Hélène
Zondag:
Verstuurd: hobbyboekjes naar 3 leden van SnailMailNL. Zo suf, de enveloppen zijn met washitape en tekeningen versierd, maar daar heb ik geen foto van gemaakt....

Verstuurd: Even bijkletsen met Tanja.



Verstuurd: Landen-journal (De F van Finland) voor swapbot


Verstuurd: ABC swap met Pauline. De D van .... :-)





7 opmerkingen:

  1. Wat weer veel moois!
    Leuk dat je een eigen Facebookpagina begonnen bent met atelier Eem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita, wat lief dat je dat zegt! x Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke gezellige post weer zeg... Dat gehaakte lapje is echt heel erg lief...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie post en wat ben je al goed in zentangle........... enne heb je mijn blog van afgelopen vrijdag gelezen????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik lees het net! Tof zeg, wat leuk dat ik gewonnen heb! Ik stuur je m'n adres toe. :-)
      Dikke knuffel, Emilie

      Verwijderen
  5. Allemachtig wat een post! Je hebt het er maar druk mee. Zo langzamerhand krijg ik ook weer zin in post versturen (nadat er tig enveloppen gewoon niet aangekomen zijn)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!