dinsdag 30 september 2014

Buy Nothing New Challenge 2014

Degenen die mij al langer volgen, weten dat ik elk jaar mee doe aan de Buy Nothing New Challenge in oktober. Morgen gaat deze Challenge weer van start! Ik heb er zin in.


Van andere jaren zijn er een hoop tips blijven hangen en die hebben we als familie ook opgepakt. Bijvoorbeeld voor verjaardagen iets zelfgemaakts geven of een gekregen boek doorgeven wat wij zelf niet lezen en waar de ander blij van wordt.



Wat wel?
Tweedehands kopen, weggeven, ruilen, delen, lenen, huren, zelf maken, repareren, opleuken & herontdekken. Vergeten kledingstukken opnieuw gaan dragen, blij worden van teruggevonden spullen, geld besparen en leuke  ervaringen opdoen.



Wat niet?
Spullen gloednieuw kopen (op eten & drinken, medicijnen en cosmetica na).



Kijk voor meer informatie op www.buynothingnew.nl en doe ook mee met deze challenge om te ontdekken wat je al hebt, wat je misschien niet meer gebruikt en zou kunnen ruilen voor iets dat je zou willen hebben en hoe leuk 2ehandswinkels en kringloopwinkels zijn :-)



Ik schrijf in oktober elke week een blog over mijn ervaringen met delen/ruilen/2ehands/weggeven/herontdekken maar vooral over niks nieuws kopen.
Dus ik ga vanmiddag nog even naar de Hema - hahaha




Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx





1 opmerking:

  1. goed idee, te snel voor oktober maar kan ook in een andere maand natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!