dinsdag 30 september 2014

Round Robin Journal - deel 1 (mijn voorstel paginas)

Afgelopen weekend werd ik eraan herinnerd nog foto's te zullen plaatsen van mijn RoundRobin journal avontuur.


Dit is het eerste RoundRobin journal dat vol is terug is gekomen. Begin dit jaar is het gestart via de SnailMailNL groep op Facebook. We spraken af met een groep van 6 (Tanja, Vera, Astrid, Anoek, Marloes en ik) om voor elkaar mooie persoonlijke pagina's te maken. Omdat we elkaar daarvoor niet kenden, was dat best spannend. Maar ik kan zeggen dat ik met alle bijdragen even blij ben, iedereen is zó creatief geweest!


Bij een RoundRobin Journal project stuur je elke keer naar dezelfde persoon zodat uiteindelijk je eigen boekje weer bij je terug keert. Ik stuurde elke keer het boekje op naar Tanja. Zo had iedereen een eigen partner.
En dan maar afwachten of de post ze allemaal netjes zou bezorgen. Dit was elke ronde weer spannend, maar gelukkig is er niks mis gegaan. Alle boekjes zijn weer bij hun eigenaar terug gekomen.


We hebben een a5 schrift genomen en spraken af dat we onszelf eerst zouden voorstellen en vertellen wat je fijn/mooi/leuk vind (tuintips, quotes, recepten etc). Dit kon dan door de andere 5 dames gebruikt worden bij het vullen van hun 6 dubbele pagina's (opengeslagen dus) in de journals.
Vandaag laat ik het begin van het boekje zien met een aantal van mijn eigen voorstel pagina's.

Ik hou van de herfst, maar dit boekje startte in de Lente en dit zijn mijn lievelingskleuren van 't seizoen.


Mijn stamboom

Zoveel mogelijk dingen opschrijven waar ik van hou tot de ruimte op was. Ik kwam tot 65 :-)

Quote "Leave footprints of happiness, love and kindness wherever you go!"
en mijn favoriete washitapes

En natuurlijk 2 pagina's over post, dit is de rechter pagina.
Ik zal de foto nog toevoegen, staat niet op mn telefoon...
Hierna kwam een pagina met een prachtige poster (Warhol) en vertel ik over mijn liefde voor kunst.


Links staat een recept met tekening en rechts schrijf ik over mijn hobbies naast post, tekenen en schilderen. Met een Zentangle als voorbeeld.

Hierna komen de pagina's van Tanja, maar die komen in een apart bericht :-)
Er komen dus nog meer blogs over dit RoundRobin Journal, want anders worden het wel heel erg veel foto's onder elkaar. Met daarbij vermeld dat als er persoonlijke dingen in staan, ik ze niet zal plaatsen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!