maandag 22 september 2014

Snailmail in week 38

Goedemiddag!
Afgelopen week was weer een leuke postweek.
Mijn postbode maakt het soms heel spannend. Eigenlijk zou hij zijn wijk bij mijn straat moeten beginnen, maar als het hele gezellige post is dan bewaart hij dat voor het laatst en ziet hij zijn hele route mijn vrolijke post :-)
Maar woensdag had hij me te pakken, want toen kwam hij wel langs, maar zwaaide alleen maar - hahaha.

Ik maakte vorige week ook gezellige post. Ik bleek me voor "iets" te veel dingen te hebben opgegeven die - soort van - tegelijk de deur uit 'moesten'. En dat is niet goed hè, post die moet, die is niet leuk. Als ik zeg: " ik moet nog even een brief maken", dan heb ik er geen lol in. Dus zeg ik altijd, "ik wil nog een brief maken". Bijkomend voordeel is dat het dan ook niet zo'n ramp is, als het niet lukt.

Met de post sturen aan de mensen op mijn lijstje "Post in september" gaat het goed, maar de kosten deze maand zijn er wel naar. Dat opschrijven geeft me vooral meer inzicht in wat ik uitgeef voor post, want de post verstuur ik toch wel :-)

Dus.... hier een gezellig overzicht van ontvangen en verstuurde post.
Enjoy!

Dinsdag

Dinsdag ontving ik een hele stapel post


Post van Ashley uit China


Een lekkere lange brief van Opal uit Hawaii


Een hele mooie vlinder - kaart van Sonja. Haar leerde ik kennen op de TanteJanniesPostkamerDag. 


De Carroussel ontving ik van Yvette en de Jetoy van Esther. Beide van de Snails & Fun groep.

Woensdag
Woensdag verstuurde ik Marieke's RR journal, een kaart aan Mirjam, Conny en Sierou. 
Ik maakte post voor Sonja en voor swapbot verstuurde ik een atc over Reaper Man van Terry Pratchett. 

Donderdag
Donderdag ontving ik de Flow Special,  post van Ramona en Corina.



De brief van Corina met leuke post-its.


De brief van Ramona met lieve goodies.


En er kwam de Flow weekly, post uit Finland en ABC collage post. 


De H van Halloween... Mooi gedaan door Tanja. De pompoenzaadjes gaan in de moestuin van Rick :-)


Post van Jenni uit Finland. Mooi handschrift én stickers.

Vrijdag

Vrijdag ontving ik RR kaartjes van Els via Snails & Fun. Mooi!

Zaterdag

Zaterdag maakte ik een bookreview journal voor swapbot klaar voor verzending



En ontving ik deze post. Een kleurrijke envelop van Jessica, Camera post van Pauline en een vakantiekaart van Joyce



ABC post de C is van.... Camera. Leuk gevonden en mooie spulletjes!



De kleurrijke envelop bevatte de DoorGeefEnveloppe via SnailmailNL. Erg leuke spulletjes waaruit ik mocht kiezen.

Zondag

Zondag maakte ik lavendel-post voor Els en stuurde een swap voor swapbot, 'postcard with an animal'


Vulde de DoorGeefEnveloppe met leuke dingen, verstuurde hem naar de volgende en maakte bedank-post voor Esther.



Ook maakte ik knoopjes-post voor Aletha. Zij stuurt vaak lieve 'zomaar'post en nu wilde ik haar eens in 't zonnetje zetten.





2 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Wat een berg gezelligheid weer... ziet er zo feestelijk uit allemaal...
    Wat een leuke postbode heb jij, dat hij zo geniet van jouw post dat hij ze tot het laatst bewaart... geinig...
    Ik wens je een fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!