dinsdag 9 september 2014

Snailmail in week 36


Afgelopen week was een gezellige boel in de brievenbus van huize Zonneveld. Maar ik maakte ook snails klaar voor verzenden. Dat gaat nu prima, met de CrazyCatLady planner (uitgave van ankepanke) waar ik in noteer wie ik wanneer wat wil versturen :-)
Ontvangen post - vakantiekaart van Marikska, Postcrossing uit Florida, de knopen snailmail van Marije en een kaartje van Mirjam :-)


Verstuurd: Een Zomaar-kaartje en knopen-tags voor Maayke

Verstuurd: Een Zentangle Tile gemaakt voor Els omdat zij heel lief een Terug naar Vroeger snail voor me maakte toen mijn partner maar niets stuurde en zij maar geen bericht kreeg (van diezelfde partner) van ontvangst... tja dat gebeurd soms. Zij was toen zo lief om nog een keertje deze post te maken, maar nu voor mij. En daar wou ik haar voor bedanken.

Verstuurd: Een kaartje aan Lenny (6 van 7) en de bedank-envelop voor Els.



Mijn knopen snailmail gemaakt voor
Snails & Fun groep


Verstuurd: en natuurlijk in knopenpapier ingepakt...


Ontvangen: van Weaver ontving ik deze mooie Pauwen snail


Verstuurd: Ik maakte voor haar deze Rendieren snail


Verstuurd: Ik verstuurde 3 verjaardagskaarten


Ontvangen: En ontving dit gezellige oranje feestje van Marriet (Regenboogpost)


Verstuurd: Ik stuurde haar Vandaag is Rood.... (Regenboogpost)


Ontvangen: Cindy stuurde haar RoundRobin schrift op. Een a4 formaat, dat wordt een leuke uitdaging bij het vullen!


Ontvangen: En bij de TanteJanniesPostkamerdag kreeg ik post op zondag :-) Erg leuke snail van Angela.

Dus dat was een geslaagde post week. Gisteren was ik onverwacht thuis en had ik tijd om een aantal brieven en kaarten te schrijven, maar ja die horen bij deze week.... dus die komen in het overzicht van volgende week.


Dan heb ik nog een vraag over gemaakte portokosten. Houden jullie dit bij van verstuurde post?
Want ik moet zeggen dat er best wat centjes in gaan zitten.
Voor September heb ik bedacht om bij te houden wat ik aan postzegel-waardes verstuur. Dit is dan zonder over de kosten van briefpapier en andere voorraad na te denken :-)
Ik heb het net op zitten tellen en ik schrok er een beetje van, want ik zit nu al op €23,18.
Maar goed, elke hobby kost geld, dus het weerhoudt me er niet van post versturen. Maar het maakt wel dat ik niet meer op elke swap die aangeboden of gevraagd wordt meteen ja zal zeggen. Ook mijn activiteiten bij swap-bot en postcrossing staan op een laag pitje. Ik heb natuurlijk wel swaps via swapbot lopen voor een langere periode (2 artjournals en 1 book review project) die ik blijf doen.
En dan blijven mijn lieve penvriendinnen en RR/artjournal projecten over. Daar steek ik graag tijd en geld in.


Een fijne postweek gewenst!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. wat een lieve post allemaal, het kaartje met de slak vind ik geweldig. Mag ik vragen waar jij je zentangle tiles koopt? Of maak je ze zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt snailmailplanner. Met zoveel post kan ik me voorstelllen dat dat handig is. Want ander raak je voor je het weet het overzicht kwijt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!