donderdag 4 september 2014

Recente tekeningen

Ik voel mezelf weer wat creatiever worden. Na allerlei collage's, nu dan toch weer lekker aan het tekenen. Ik heb er weer zin in :-)
Yes, ik ben weer gestart met mijn kleine tekeningetjes, nu door een lijst van 64 prompts, dan hoef ik ze niet zelf te bedenken - hahaha. Beetje in 't midden begonnen, maar dat kwam omdat ik met postzegels bezig was en dag 55 was 'mensen'
53. liefde 54. enkel tekst / woordjes / letters 55. mensen 56. stipjes 57. schrijven


Zentangle Tile: Leaves
Omdat iemand iets liefs voor mij deed, deed ik iets liefs terug.


Zentangle tile: Rendier
Ik kreeg een mooie Pauwen snail en verstuurde een Rendieren snail.



Voor bij een knopensnail maakt ik deze bloesemboom
(inspiratie via Pinterest)


Fijne donderdag
xxx Emilie xxx

6 opmerkingen:

  1. leuk allemaal weer, vooral dat rendier vind ik erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! En wat weer een variatie. Bij elke foto dacht ik: oooh die is mooi en dan kwam de volgende foto en dacht ik: nee, die vind ik mooier en dan kwam de volgende foto....enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met de knopen vind ik super leuk...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt ware kunstwerkjes. De zentangles zien er prachtig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ze zijn leuk voor al die met die knopen vind ik leuk. Maar ik had ze al gezien op IG xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog heb je zeg!
    Bedankt voor de leuke snailmail gekregen tijdens de tombola!
    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!