maandag 1 september 2014

High Tea en Round Robin journals

Vorige week hadden de RoundRobin meisjes, Tanja, Vera, Anoek, Marloes en Astrid, en ik een afspraak voor HighTea in Apeldoorn.
Best wel spannend, want we zouden elkaar voor 't eerst ontmoeten en dan de boekjes uitwisselen.
Jammer genoeg, was de dochter van Astrid ziek en kon ze niet komen.
De rest was er wel en we hebben genoten. Van elkaar, van de journals, de high tea in Central Park en de gezelligheid. Heerlijk zo'n meidengroep :-)

wat een verwennerij - zoet lekkers van de high tea
De boekjes waren natuurlijk waar we voor kwamen
wat een heerlijke dikke journals!

Jammer genoeg was mijn boekje er niet bij, maar dat kwam later die week helemaal goed via de post.
ook al was mn eigen journal er niet,
kon ik toch genieten  van de andere journals.
En wat een heerlijke hapjes waren er bij de high tea. Er zijn geloof ik wel 7 potten thee doorheen gegaan :-)
wat een verwennerij - hartig lekkers van de high tea
Na de high tea gingen we nog een borrel drinken en zaten we zo te kletsen dat we de tijd waren vergeten. Dus we hebben ook nog een hamburger gegeten op het terras - gezellig!


Gezellige afsluiting met Vera en Tanja (r)

De vrijdag erna kwam mijn journal met de post binnen. Wat een mooi uitpak moment. Ik ben er zo blij mee! 

In een volgend blog laat ik de foto's zien.

Tot morgen!
Xxx Emilie xxx









1 opmerking:

  1. Wat een gezelligheid. Zeker jammer dat nou juist jou boekje er niet bij was, maar je hebt gewoon 2 geniet momentjes hier door gehad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!