maandag 1 september 2014

Snailmail in week 35


Het was een leuke postweek, met bestellingen die binnen kwamen, postcrossing kaarten en gezellige post van penvriendinnen en mooie postzegels via swaps op swap-bot.
Ik had ook weer inspiratie en maakte post voor swap-bot.
Wat wel heel erg leuk is trouwens, mijn 100 vragen zijn ontvangen door de Finse Heidi. Zij wil graag penvriendin worden en gaat nu in een eerste brief aan mij de 100 vragen ook beantwoorden. Hoe leuk is dat?
Maar goed, over tot de 'orde van de (maan)dag' - de foto's van de post :-)
Ontvangen op dinsdag:
VanGogh kaart van Vera
Brief van Corina
bestelling via PapierDier
En post van Hazel uit HongKong

Verstuurd op woensdag:
QuickStampSwap#1 via Swap-bot aan Suzanne

Ontvangen op donderdag:
Ontvangen kaarten via Postcrossing

Verstuurd op vrijdag:
Een Arimail mapje gemaakt voor Vera


En dit is de envelop voor Vera :-)


Beloofde Molen kaart naar Cindy in Taiwan
"Make Some New Friends All Over The World"-swap naar Amerika
Writing Journal (ronde 2) verstuurd aan Sarah in Canada 

Ontvangen op vrijdag:
Joepie, mijn RoundRobin journal is binnen.
Ik ben er helemaal blij mee, het is zo mooi geworden!
En natuurlijk zal ik er apart nog foto's van maken en er een blog schrijven :-)


Ontvangen op zaterdag:

De ontvangen postzegels voor de 2e postzegel ruil met Suzanne.


Hele mooie postzegels ontvangen voor de
QuickStampSwap#1 via swapbot uit Amerika.


Bestelling van Ankepanke ontvangen.
Ik had briefpapier (pdf download) en de Crazy CatLady Planner besteld.
Ze deed er allemaal leuke extra's bij. Lief!
De planner is al in gebruik, zodat ik de post die verstuurd 'moet' worden kan bijhouden.
Bij swap-bot en ander groepen gelden altijd deadlines, en daar hou ik van :-)
Maar dan moet ik wel overzicht hebben, daar gaat deze super leuke katten-planner bij helpen.
Gisteravond heb ik hem zitten vullen en ik ben meteen een stuk rustiger!


Verstuurd op zondag:
Mijn RoundRobin journal (ronde 1) met Cindy in België


2e postzegel swap met Suzanne


Un-Journal journaling swap naar Fiorella in Argentinië
"Greeting from The Netherlands" kaartje naar Ashley in China


en een verrassingskaartje...

Ik heb genoten afgelopen week van alle post.
En ik hoop dat jullie ook een leuke postweek gaan krijgen!
xxx Emilie xxx


2 opmerkingen:

  1. Dat was me het weekje wel zo aan al die mooie post te zien. Geniet lekker van alles wat je hebt ontvangen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heerlijke post weer zo te lezen. Ik was ook heel blij met de verrassingskaart. Ik hoopt al een beetje op deze leuke kaart maar had het zeker niet verwacht. Ik was dan ook blij verrast toen hij op mijn deurmat lag. Thanks X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!