vrijdag 12 september 2014

Heerlijk, spelen met kleur....

Omdat ik me heb opgegeven om een RoundRobin project op losse kaartjes te doen, moest ik natuurlijk wat gaan experimenteren met achtergronden, kaartjes, multimedia, collages enzovoort.

Ik begon met een zeefdruk achtergrond in flow stijl


zeefdruk Flow stijl
Daarna ging ik er verder mee en maakte er een kaartje van voor mezelf met postzegels, washi en een doily (leuk omdat je daardoor heen kan zien)


groen met oranje kan best :-)

Daarna met aquarel aan de gang, mooie kleuren bij elkaar en 'kliederen' maar...

aquarel

En daarna ging ik aan de gang met wat ik erop wilde maken. Bij het Boekenfestijn kocht ik een aantal sjablonen die eigenlijk voor textiel bedrukken bedoeld waren, zeefdruk techniek dus. Maar ik dacht - eigenwijs als ik ben - dat kan ik vast ook wel voor andere dingen gebruiken :-)
 
zeefdruk acrylverf (onverdund) met een sjabloon


zeefdruk acryl (met water) via sjabloon


acryl verf (onverdund) met een stencil


Een fijn, creatief weekend gewenst!
xxx Emilie xxx

5 opmerkingen:

  1. dank je wel, jij ook een fijn creatief weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor, al die kleuren.....
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie experimenten heb je gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. War een leuke kaarten met die verf. Dat mag je me ook wel eens leren leuk hoor. Ik vind ze alle drie heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geslaagde experimenten!
    En groen en oranje is een toffe combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!