maandag 15 september 2014

Snailmail in week 37

Handig zo'n overzicht van te versturen post :-) Ik heb opgeschreven met wie ik (uit mijn adresboek) nog steeds contact heb en wil houden. Ik was verrast door de lengte van het lijstje, maar het zijn wel allemaal dames waar ik een klik mee heb. Dus.... deze week startte met veel post om te versturen, die ik maakte op maandag want toen was ik onverwacht thuis en had tussen de bedrijven door tijd om met post bezig te zijn :-)

Maandag:
Verstuurd: Post voor Femke, verhuispost voor Suzanne, een lotto envelop voor Karin en postkaart-swap op swapbot naar Canada
 
Verstuurd: post voor Ramona


Verstuurd: kaart aan Ashley in China en een brief-boekje voor Corina

Verstuurd: schrijvende dame aan Margit, geschilderde dame aan Shawsha in de USA 
 
Verstuurd: Postbus aan Mariska en een brief aan Hélène in Frankrijk
 
Verstuurd: brief aan Atikah in Malaysië
Dinsdag
Ontvangen: adreskaartje van Machele
Verstuurd: adreskaartjes aan Jessica, Machele, Hilde en Eveline.
Woensdag

Verstuurd: brieven aan Daisy in de UK en Jenni in Finland


Ontvangen: "zomaar lief" post van Emma uit de UK en een adreskaartje van Yvette.

Donderdag
Verstuurd: RR kaartjes en een adreskaartje aan Yessica

Ontvangen: Vakantiekaartje van Sierou (uit Italië)


Ontvangen: lieve post van Lenny, heerlijk zoveel ansichtkaarten en leuke dingen!
Vrijdag
Verstuurd: 2 adreskaartjes en een kaartje aan Els

Ontvangen: Lali -post van XiXi. Er staat een hondje tussen al deze katten. Vind jij hem?


Ontvangen: adreskaartje + extra RR kaartje van Esther.
Zaterdag

Ontvangen: swapbot swap ISS Postcard Scavenger Hunt uit de USA.
Zondag
Vestuurd: Voor de actie BeterPost om de PostNL te laten weten dat er veel mensen ontzettend met post bezig zijn en het jammer vinden dat niet iedereen diezelfde passie heeft, dat er vaak post 'verdwijnt', dat er post opengescheurd wordt of beschadigd, daarom sturen we post aan de PostNL. Op 16 september zal de postbus van mevrouw Verhagen overstromen van de mooiste creaties. Zie o.a. op Facebook - Beterpost en op Instagram #beterpost.

Verstuurd: De enveloppe voor de PostNL


Verstuurd: Flow-post voor mijn 600e volgster op Instagram. Want dat moet natuurlijk gevierd worden!

Verstuurd: JoyRide kaart aan  Joyce en de post voor Mieke


Verstuurd: Herten-post aan de winnaar van de balonnenwedstrijd. Geheel toeval dat Rick won, maar dat betekent natuurlijk niet dat hij de prijs gewoon zomaar krijgt. Nee, die krijgt hij net als de nummer 2 via de post :-)

6 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Wat een heerlijke gezellige post heb je weer gehad en ontvangen. Maar zeg nou eens, sorry dat ik het vraag hoor, wat doe je hier nu mee? Bewaar je alles wat je hebt gekregen? En je moet vast voor een klein kapitaal aan kaarten aanschaffen lijkt me zo... daar ben ik nu toch echt nieuwsgierig naar...
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee ik kan de hond niet vinden, verklap je het nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het er maar druk mee met al die mooie post versturen. Gelukkig krijg je ook prachtige post terug. Ik moest even goed zoeken naar het hondje. Grappig op zo'n blad vol katten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie ik weer een moois voorbij komen. Die kattenkaart is wel erg leuk. Ik speurde naar het hondje en elke keer dacht ik 'm te zien, maar bij nadere beschouwing blijkt het dan toch een kat (een hele dikke kat bijvoorbeeld).
    Het moet dus een klein blauw hondje zijn...:-)

    Joy ride vind ik ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met de hint vond ik 'm vrij snel, maar idd, ik had ook de hele tijd: Yes! O nee, toch een kat.... Leuke kaart, zeg! De rest ook trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!