maandag 25 augustus 2014

Snailmail in week 34

Deze week was een rustige post week. Ik heb alle beschikbare tijd gestopt in het beantwoorden van 100 vragen voor een swap op swapbot. Elke dag heb ik 20 vragen beantwoord in een journal en dat was te doen, maar daardoor had ik geen tijd om andere post te maken :-) Maar er kwam wel post binnen. Kijk maar mee!



19 augustus: Wat een fijne drukke brievenbus!
Een kaartje van Sierou, postcrossing kaarten, vakantiekaartje, 100 antwoorden ontvangen vanuit Amerika voor de penpalparty swap, uitnodiging voor de RoundRobin Meeting in Apeldoorn en de Terug naar Vroeger swap voor SnailMailNL.


Els had een heus plakboek gemaakt voor 'terug naar vroeger'


20 augustus: een postcrossing kaart en swap kaart uit HongKong


21 augustus: de ATC voor swap MovingPictures en een vakantie kaart uit Frankrijk.




En dus hier mijn uitgaande post...


uitgaand op 22 augustus: De hele week ben ik bezig geweest, elke dag 20 vragen beantwoordt in het oranje journal en uiteindelijk had ik alle 100 vragen beantwoord voor de penpal party-swap. Daarna nog de begeleidende brief geschreven en kleine cadeautjes erbij gezocht.


toen de enveloppe versierd en verstuurd :-)





Fijne postweek gewenst!
xxx Emilie xxx


1 opmerking:

  1. 100 vragen beantwoorden in een journal. Dat levert al gauw een bijzonder boekwerkje op. Ik ben benieuwd of je daar ook iets van op je blog gaat delen.

    Geniet met volle teugen van al die fijne post, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!