woensdag 13 augustus 2014

Snailmail in week 30, 31 en 32

We verstuurden post vanuit Frankrijk

Deze gezellige gele brievenbus gevuld met vakantiekaarten



En ook de modernere variant van de gele Franse brievenbus gevuld met vakantiekaartjes



Tijdens de vakantie werd onze lieve kattenoppas bijna elke dag blijgemaakt met onze post... want naast de dagelijkse krant, rekeningen en folders, kregen Ruud, de kinderen en ik ook leuke post.

Heel leuk thuiskomen zo!

Rechtsboven: Officiële postcrossing, Links boven en onder: 2 swaps, Rechts midden: een leuke boekenlijst van Margit
en rechtsonder: vakantiepost van Ramona

Een heerlijke, gezellige brief van Shawsha uit Amerika


Ook de RR die Marieke voor mij vulde was binnen. Ze maakte deze kleurplaat die ik meteen heb ingekleurd...

Een afscheidsbrief van een lieve penvriendin uit België die voor haar zieke moeder (Alzheimers) zorgt en geen tijd meer ziet voor snailmail. Ik heb haar een kaartje gestuurd, bedankt voor de leuke penvriendschap, dat ik haar zal blijven verblijden met post, zonder druk op haar om terug te schrijven, gewoon om haar op te vrolijken en dat ze, als dat wil, altijd haar verhaal bij me kwijt mag.


Een gezellige brief van Fokelien, fijn om bij te lezen over wat haar bezig houdt. En zo tof, ze heeft haar handschrift om laten zetten in een lettertype voor de pc!! We zien elkaar in oktober bij de tweede IG bijeenkomst, deze keer in Amersfoort. Leuk!!

Gezellige post uit Singapore van Jelli

Ook ontving ik nog twee journals, vanuit swap-bot, het journal voor de Book Review swap en het journal voor de A-Z countries journal swap. Nu zijn er landen met E en F aan de beurt.
En op zaterdag werden Rick, Tessa en ik nog blij gemaakt met vakantiekaarten uit Zeeland. Bedankt Tanja en Luna!

Op zondag maakte ik post omdat er een aantal swaps voor www.swap-bot.com verstuurd moeten worden. Deze envelop maakte ik voor een Book Review Journal swap, voor een dame die net mamma is geworden :-) Ik gebruik er het leuke journal uit de nieuwe Flow voor en ben heel benieuwd naar alle boekrecencies die ik ga ontvangen! Tenminste als het journal weer mijn kant op komt als hij vol is :-)



Ook probeerde ik de stapel kranten door te nemen... maar de katten wilden ook graag hun portie aandacht - hahaha
Suzy


Bink

Een fijne postweek gewenst,
op vakantie of thuis,
post is ALTIJD leuk!


xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!