dinsdag 12 augustus 2014

Afwassen in de Vaucluse

Tweede tekensessie tijdens de vakantie

Terwijl ik voor de tent zat, keek ik op
en zag Tessa afwassen.
Ze had haar handen in het sop, 
was aan het zingen.
Ik vond het zo'n mooi beeld,
dat ik het wilde vastleggen.

's Ochtends kocht ik toevallig Caran D'Ache
aquarel potloden
op een tweedehandsmarktje.
Wat een gelukje!

't Ging, al moet ik eerlijk bekennen
dat ik te schetsmatig heb gewerkt
- alsof het normale potloden waren -
en daardoor vloeide het niet mooi.
Tenminste, dat vond ik dan :-)

Dus de afwerking heb ik alsnog
met aquarel verf gedaan....


afwassen op vakantie


Een leuke vakantieherinnering!
xxx Emilie xxx 

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om het zo op papier vast te leggen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie herinnering. Mooi getekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tekening... geniet verder van je vakantie...
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om het moment op deze manier vast te leggen. Een slow kiekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!