maandag 28 mei 2018

Drukte, Me-time en Bolder Fair

Druk, druk, druk...

We hadden de afgelopen maand de meivakantie met een familie weekend. Erg gezellig met zn allen in een enorm huis in Drenthe.
Daarna allerlei feestdagen en vrije dagen waarin leuke uitjes gepland stonden.
Ik doe een illustratie cursus op de maandagavond, nu nog maar twee lessen en dan is het al weer afgelopen.
Ik heb mn geglazuurde en gebakken keramiek werk opgehaald.
We zijn (eindelijk) gaan kamperen met onze nieuwe Holtkamper, dus stond eerst het huis helemaal vol met vakantiespullen. Nu staat dat (bijna) allemaal in de bak van de Holtkamper - ideaal zo'n vouwtent met opslag ruimte.
En ik ben aan het voorbereiden voor de creatieve markt komende zondag in Lathum.

Wat ook energie en tijd kost, is meer aandacht voor mezelf hebben. En dan niet op creatief vlak, maar echt aandacht voor mij. Ik schiet er namelijk zelf heel snel bij in. Mn familie, vrienden, zelfs collega's gaan vaak voor. En dat moet veranderen want ik voel me er niet meer prettig bij. Als je jezelf wegcijfert en daardoor je voeling met je lijf en jezelf kwijt raakt... dat kan niet de bedoeling zijn. Dus neem ik bijvoorbeeld vaker de tijd voor een lunch wandeling, ben ik begonnen met mediteren, probeer ik 's avonds extra werken te vermijden, let ik op wat ik eet en probeer ik een beter slaappatroon te krijgen. Dat klinkt als heel veel veranderingen tegelijk, maar eigenlijk komt het neer op meer 'nee' durven zeggen en vroeger naar bed gaan ;-)

Maar goed, komende zondag dus naar Lathum. Wie heeft er zin om langs te komen?
Ik sta op de Bolder Fair op 3 juni van 12 tot 18u, De Muggenwaard 16, Lathum (vlakbij Arnhem). Overigens is deze fair ook op 2 juni, zelfde tijd, zelfde plaats. Maar dan sta ik er niet ;-)

Wellicht tot zondag!

Een hele fijne maandag.
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

Dank voor je reactie!