dinsdag 19 december 2017

gevraagd: input voor mijn hondenrassen abc. Wie helpt er mee?

Gevraagd: input (foto's) voor honden abc 

In 2018 ga ik mn honden abc weer oppakken en daarom ben ik op zoek naar leuke foto's van honden met vermelding van het ras

Ik heb al gemaakt:
De A van Afghaanse Windhond
De B van Boxer
De C van Cavalier King Charles
De D van Dalmatiër

Dus nu ben ik op zoek naar een hondenras met een E, bijvoorbeeld een Engelse Bulldog.
Voor de F heb ik al een mooie foto van Dunya, een Friese stabij.

Voor de rest heb ik nog geen idee wat ik ga maken.
De G van .... ? De H van .... ? etc.

Dus heb je een hond of een mooie foto van de hond van iemand anders... ? Mail die dan naar info@ateliereem.nl en wie weet wordt hij/zij in het abc opgenomen.


En dan een terugblik op de Zelfgemaakt Kerstmarkt 2017 in Utrecht
Wat heb ik genoten van deze markt, die onderdeel is van Knuss Utrecht en wat was het druk en gezellig! Ook de verkoop verliep goed, ook fijn ;-)
Daarnaast veel leuke reacties en interesse in mijn tekeningen. Die gesprekken waardeer ik ook zeer.

En leuk om te vertellen, mijn aap (30x40cm) is verkocht - wie me op facebook of Instagram volgt had dit al meegekregen. Ik vond dat namelijk zó bijzonder, dat ik dat zaterdag meteen wilde delen. In 2016 - het jaar van de aap - tekende ik deze aap. Ik was er lang mee bezig en vond vooral het groeien van de tekening een mooi proces.
Het was toen een periode van veel werk in zwart/wit. Ik vond het fijn om niet in kleur te werken, maar me te 'beperken' tot alleen zwarte inkt.

Ik deed onlangs mee aan een olieverf workshop - we maakten het Puttertje. Dat was heel erg leuk om aan mee te doen. En ik moet zeggen, ik ben trots op het resultaat. Dit heeft ook de 'zin in kleur' weer wat aangewakkerd.

Dus ondertussen ben ik met inkten bezig (oa ecoline) en heb het aquarelleren weer opgepakt, dus werk weer meer in kleur.

Vandaar de honden vraag, want dat is een serie in aquarel. Maar ook zwarte, grijze, witte of zwart/witte honden zijn welkom hoor ;-)

Ik hoor graag van jullie!

Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

Dank voor je reactie!