maandag 29 februari 2016

Rohrmoos - deel 3 / weer thuis (week 8 2016)

Zaterdag
Daily quote
Vandaag naar de Hochwürzen. 
Ik ben verliefd op dit uitzicht!
Ze skiën naar beneden
En ik met de kabelbaan

Wat een drukte op deze mooie zaterdag :-)

De iPhone van dochterlief was onderweg uit haar zak gevlogrn - dikke tranen - uiteindelijk Find my iPhone ingesteld met bericht aan de vinder. En wat schetst mn verbazing, ik werd gebeld door de vinder. Een hele aardige skilerares die me de mobiel kwam brengen. Zo'n opluchting! Naar beneden gelopen en met de taxi naar t station. 

Wachten op de trein

Na 3 uur in de trein.... 
Stapten we in Wörgl over op de nachttrein.


Zondag
Daily quote
Een nieuwe tekening gestart...
en om 9u waren we terug op Utrecht Centraal. Toen nog met de tram naar Nieuwegein en lopend naar huis. Pfoe... wat een tocht. Maar alles ging prima.

De katten waren blij dat we er weer waren en de post was leuk :-)



Ik maakte ook nog post klaar om te versturen

Maakte de laatste quote kaart van de vakantie af

En toen gingen we lekker bijkletsen en eten bij mijn ouders. Stamppotten - feest!

Ook de neef en nichtjes waren blij elkaar weer wat langer te spreken. Hier zie je dochter en zoon, samen met jongste nicht.

Een hele fijne maandag gewenst!
xxx Emilie xxx 

2 opmerkingen:

Dank voor je reactie!