dinsdag 23 februari 2016

Rohrmoos - deel 2

Vakantie in Oostenrijk - Rohrmoos (woensdag tm vrijdag)

Woensdag
Vanuit het appartement gingen ze naar de skilift omhoog... 

En ik maakte de daily quote :-)

Deed de kaarten op de post

Liep naar de bushalte en de bus naar Reiteralm. Met de gondel omhoog (20minuten) naar de Panorama Alm - prachtig uitzicht!

En even opwarmen voor ik de volgende gondel verder omhoog neem. 

Wauw wat mooi. Eindelijk besneeuwde bomen! 

Lunch in de ReiterAlm

En daarna met een andere gondel naar beneden

Daarvandaan ben ik gelopen naar mijn startpunt.

Aardig van de gemeente Pichl :-)

Helaas duurde de bus erg lang, dus met een vierde gondel weer omhoog. 
Daar had ik tijd voor capuccino tot de bus aldaar kwam...

Dit zal maar het uitzicht van je bushalte zijn.... Bofbipsen in Oostenrijk. 

Terug in het appartement lekker zitten kletsen over de dag en andere dingen. 

Daily quote

De besneeuwde bomen geschilderd in acryl. 


Gevonden wandel-schatten... 
Donderdag
Vroeg met een lange skilift omhoog

En lekker warme choco gedronken in de zon. 

Weinig volk op de been... 

Dus gauw door de voetgangerstunnel onder de piste naar de volgende skilift. 

Eerst naar beneden - kaarten en postzegels gehaald en toen weer omhoog naar de top 

Lekker kaartjes zitten schrijven :-)


En 's avonds heerlijk soezen in t appartement. 

Vrijdag
Daily quote

Vandaag de laatste gondel die ik nog niet gehad had op de Reiteralm. Deze foto nam ik vanuit een ligstoel :-)
De WinterWanderWeg gelopen


En na de wandeling van 1,5 uur lekker gezamenlijk geluncht. 
Zonder telefoons konden ze gewoon een spelletje doen :-) wie t langste zn lachen in kon houden.... Allemaal niet lang - hahaha

Oeps een beetje veel - deze keer gingen er 27 kaarten op de bus...

Besloten niet op de bus te wachten maar terug te lopen. Alleen al voor t mooie uitzicht. Je zal hier maar wonen...

Elk jaar wil ik graag met de paardekoets, de voorwaarde is dat er sneeuw ligt... Dit jaar helaas niet gelukt. Ik heb er verlangend naar gekeken en gauw een foto gemaakt :-)

Na het avondeten alvast de koffers ingepakt. Morgenochtend nog skiën, lunchen op de berg en dan richting trein... Wat is de week hard gegaan!

xxx Emilie xxx

1 opmerking:

Dank voor je reactie!