vrijdag 20 november 2015

tekenen, post en een nieuw boek (week 47 2015 - woensdag, donderdag)

Woensdag 
Ik heb de quote afgemaakt en gekozen voor deze: "Art is fun, mailart is joy..."

Aan de overkant van de straat / water zijn werkzaamheden bezig. Met veel lawaai en machines zijn ze al dagen bezig. Maar waarmee. Zouden we een doorgang krijgen....? Nee hoor, er wordt een nieuwe duiker geplaatst, maar het ziet er wel erg vreemd uit zo.

De ontvangen post van woensdag. Hele lieve atc post van Angela en een postcrossing kaart uit Indonesië
Donderdag
Wat een fijne bos bloemen op onze vergadertafel. Daar kan ik zo van genieten.

Toen ik thuis kwam zag inderdaad dat het een nieuwe buis is, die wordt aangelegd.

De middag zijn we bezig geweest met surprises maken, maar met gevaar van meelezen door de ontvangers zal ik ze hier niet tonen. Maar ze worden leuk!!

Rebecca ontving mijn RR A5jes. Twee achtergronden om af te maken


 Eentje over post
 En eentje met een quote 'Collect moments, not things"

's avonds naar de middelbare school over zoonlief, docentgesprekken. Fijn om te horen dat alle leraren die we spraken zeer positief over hem zijn.

En daarna gestart in een nieuw boek van Herman Koch. Kent iemand dit en is het een aanrader? Ik heb alleen nog maar hoofdstuk 1 gelezen voor ik in slaap viel, dus het plot is me nog niet helemaal duidelijk....


Een hele fijne vrijdag gewenst.
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

Dank voor je reactie!