dinsdag 24 november 2015

Kunstbeurs, tekenen en een blikje zon (week 47 2015 - vrijdag, zaterdag, zondag)

Op vrijdag ging er een grote stapel post op de post...


's avonds getekend en letters geoefend.
Kleine letters:
 Hoofdletters:
 Een leuke Postcrossing kaart en de kaart met "Liefs uit Londen" van zoonlief en manlief is eindelijk aangekomen. Lief :-)

Op zaterdag gingen we met z'n vieren naar mijn moeder die bij tuincentrum Vaarderhoogt in Soest een van de Anton Pieck huisjes heeft omgetoverd tot Galerie Joke.
Vandaag (24-11-2015) is de laatste dag dat ze er staat. Vanaf morgen zijn alle huisjes voor andere verkopers. Dus mocht je haar werk in het echt willen zien, ga dan naar Soest! Anders kan je op de website www.jokekoenen.nl de olieverfschilderijen (geschilderd op paneel) bewonderen. De acrylschilderijen (geschilderd op papier) staan niet op de website, maar je kunt ook een afspraak maken om ze te gaan bekijken bij de kunstenares thuis.
 De kunstenares bij haar werk

En dochterlief werd verliefd op de kuikens en konijnen die bij de ezels in de Kerststal waren.

Zondag hebben we een Hyacinth en Zonnebloemen geplant. Ik ben benieuwd wie er 'wint' en het eerste uitkomt....
 Een A5 over post gemaakt voor Nancy


En de tekenopdracht voor 2x atc met zentangle in kleur.
De potlood opzet
 De zwart wit invulling
 En de kleur invulling.
Ik vind de kleuren versie mooi geworden, maar mijn hart gaat toch uit naar de zwart witte Zentangle tekeningen.

In de keuken lag nog de post die op zaterdag was gekomen. Wat een fijn gelukje. Een mooi mapje van Claudia.

Ik maakte de opdracht klaar voor verzending.

En ik maakte het brief-notitieboekje dat ik als artjournal heb gebruikt voor Shawsha af. Ik heb haar verteld en verbeeld wat ik allemaal mee maak. Hopelijk komt het heelhuids aan in Amerika.

Een hele fijne dinsdag!

xxx Emilie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!