maandag 6 juli 2015

week 27 2015 - part two

Donderdag
Wat lag er op de mat?
Flow weekly, lieve kaart van Anita en de juni Zentangle swap van Natascha.

Op school nog geruild en het AH dierenplaatjes boek kan weer worden aangevuld :-)
 Prachtige lucht en heerlijke afkoeling, al duurde het kort.
 's avonds creatief bezig geweest met de tweede ronde van de PocketLetter RR met Kleo.

Vrijdag
Een gewone werk en schooldag.
Wat ging er op de post? AH dierenkaartjes voor Fokelien, een brief aan Melanie en de Pocketletter voor Kleo.
En nog een nabrander, dit AH kaartje waarmee de dochter van Judith haar boek compleet maakt ;-) 
Wat lag er op de mat?
Helaas niks.
Wel fijn kunnen kletsen met mijn ouders die terug waren van vakantie.

Heerlijk even afkoelen in het zwembadje
We eten pasta vanavond, in verband met sporten voor de kinderen. dochterlief gaat 2 uur turnen en zoonlief heeft zijn judo examen.
 Zoonlief doet super goed zn best, laat alle grepen zien.....
 En behaalt de blauwe band! Super trots op hem. Meester Johan ook :-)
Zaterdag
Pfoe wat is het warm! Dit was 's ochtends vroeg.
Vanwege de hitte was de turnwedstrijd afgelast. Gelukkig maar.
Helaas gaat de AZ passport journal swap stoppen. Er haakten teveel deelnemers af en daarmee verdwenen er journals. Ik stuur het passport journal nu terug aan de eigenaar.
Hopelijk ontvang ik mijn eigen journal ook retour. Want ik heb al afgesproken met een aantal dames om onderling toch het paspoort af te gaan maken.
Wat ging er op de post?
Wat lag er op de mat? Een RoundRobin boekje en AH kaartje verstuurd door Wendy en een Apen-kaart met Snailmail postzegel en de laatste 2 missende AH kaartjes van Fokelien. We zijn compleet!
Wat een leuke app is InstaWeather ;-) En pfoe het was dus voor 12u al over de 30 graden Celsius! Dit is wel een gemiddelde voor de stad waar je woont, want in onze tuin was het op ditzelfde moment 33 graden Celsius
Vanwege de hitte heb ik fijn binnen met de ventilator aan zitten knutselen in een Round Robin boekje.

 Zoonlief had een feestje en was pas laat thuis. Manlief, dochterlief en ik hadden een gezellige bbq.
 's avonds lekker in de tuin gezeten. 't was een stuk afgekoeld :-)

Zondag
Manlief ging met de kinderen zwemmen, waardoor ik de ochtend aan mezelf had. Heerlijk rustig aan opgestart.
De vakantiespullen van boven naar beneden gesjouwd. En de strijk weggewerkt.
's middags gecheckt of de boot en luchtbedden niet lek zijn.

Ineens hadden we zin in smoothies, dus op naar de winkel voor het benodigde fruit en een heerlijke sinaasappel/aardbeien/bananen smoothie gemaakt.
Omdat we buiten wilden eten, maar het toen nét ging regenen, de kussens gauw naar binnen. Normaal gesproken liggen er dan meteen katten op, maar deze keer dus iemand anders....

Omdat ik niks te doen heb in juli thuis en op de camping - haha - heb ik besloten om deze challenge te gaan doen. Leuk, want ik mis een dagelijkse challenge en dit wordt fijn handletteren!



Een hele fijne week!
xxx Emilie xxx


1 opmerking:

Dank voor je reactie!