donderdag 25 juni 2015

week 26 - part two

maandag
mjamm... pannenkoeken ;-)
 En ik heb voor mezelf in mijn artjournal zitten werken. Heerlijk met acryl verf, structuur en lagen aangebracht.


 Het washitape is van de Hema - zo lekker vrolijk :-)


dinsdag
dochterlief heeft laatste vioolles, nu alleen nog de uitvoering. Er lag leuke post toen ik thuis kwam ;-)

 Prachtige Pocketletter van Rona

In ons ABC kreeg ik de Q van Quality Time van Conny
 De supermarkt is weer open, het is nu een AH. Wel fijn want op hun huismerk staan de tekentjes van allergieen en dus ook of iets glutenvrij is. Dat is dat wel een voordeel.
En ze hadden de vakantiebox van Flow. Dus ik was helemaal blij :-)


woensdag
Wat een heerlijke gezellige knutselvisite, Rebecca kwam bij mij voor een creatieve date ;-) We gingen ook nog even naar de scrapdelight winkel. En verder hebben we veel gekletst en allebei iets kunnen afmaken.

En wat gaat er op de post? Een verjaardagskaart, stickers voor een klein meisje en maakte ik RR kaarten voor Els.



Ook kwam er fijne post binnen. Een kaartje van mijn ouders, en zentangle post van Nancy (H) en Claudia (I). Super lief, nu is mijn alfabet compleet!




Na het eten, gingen we naar de viool uitvoering van dochterlief. Ze was nerveus maar het ging super goed. Het was een hele leuke avond!

donderdag
En vandaag is een gewone werkdag.

Dus ik wens iedereen een fijne donderdag!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Leuk blijft het om zo mee te lezen in jouw weken... vol met allemaal leuke dingen...
    Fijn dat de viooluitvoering van je dochter zo goed is gegaan.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!