dinsdag 2 juni 2015

Week 23 - part one

Omdat de berichten ellenlang worden, heb ik besloten om als het nodig is, een blog per dag te schrijven. Vandaag schrijf ik over gisteren ;-)

Deze week wordt raar, zo zonder zoonlief. Want hij is deze week op kamp op Texel. Super leuk natuurlijk. Maar 't zal wel stil zijn in huis.
Nog een keertje alle spullen gecontroleerd en op naar school! Groep8 gaat op kamp ;-)

Natuurlijk zwaaien we hem uit
En toen ik zondag thuis kwam, lag er een stapel post. Een brief van Rinny met een mooie atc, een geruilde atc van Catharina, een atc swap met Vonnyra en van Colette lag er de Dit Ben Ik -pocketletter.
De M van Motor ontvangen van Conny (vrijdag al ontvangen)

de mooie atc's van Conny, Rinny en Catharina

Dit ben ik - Pocketletter ontvangen van Colette

Tijdens het weekend in Belgiƫ ben ik enorm creatief bezig geweest om de opdrachten voor mei en begin juni af te maken. Die gingen maandag op de post.
Ik deed gisteren alle post op de bus, ook een kaart voor zoonlief voor op Texel. Dan weet hij dat we aan hem denken. Hij zal weinig tijd hebben om ons te missen, zo'n leuk en druk programma hebben ze. Er is een speciale facebook pagina, dus we kunnen thuis een beetje meegenieten ;-)
alle uitgaande post van vandaag

De laatste ABC letters zijn voor Renske



Deze P is voor Cobi

De Q gaat in de flop mee naar Renske

De maand swap Zentangle ansichtkaart is voor Marianne

RR ronde 19 voor Diana

RR ronde 19 voor Diana
Toen ik thuiskwam uit mn werk stond er een verrassing van Tessa op het aanrecht.
de lieverd 
Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx





1 opmerking:

Dank voor je reactie!