donderdag 9 april 2015

Blij met de postbode of is de postbode blij met mij...?

Van dinsdag tot en met zaterdag kom ik verwachtingsvol thuis van mijn werk en zaterdags zit ik gewoon bij de brievenbus.
Want ik krijg me toch leuke post tegenwoordig. Heerlijk genieten van alle enveloppen die ik gewoon open mag maken. Ja er is ook post dat nog niet open mag, want dat is verjaardagpost. De stapel groeit en het duurt nog 1,5  week ;-)
Over het algemeen is de leuke post voor mij en dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg ;-)


Maar soms zit er ook leuke post voor de kinderen bij, vergeten vilten onderdelen voor dochterlief en vandaag kwam er fijne post voor zoonlief, hij is aangenomen op de middelbare school naar keuze. Pak van ons hart!


Gisteren deed ik tijdens een fietstocht nog even gauw post op de bus en bleek later dat ik mijn tas onderweg verloren was. Gelukkig is hij gevonden en kon ik hem later ophalen. Wat fijn dat er zulke aardige mensen zijn.
Het eerste wat ik dacht toen mijn tas kwijt bleek te zijn was "gelukkig zat er geen post in" want ik doe erg mijn best op de post die ik verstuurd, het zou zonde zijn als dat verloren zou gaan.
Voor mij persoonlijk waren er andere consequenties geweest van bankpassen, rijbewijs en andere zaken. Gelukkig hoefde ik me daar nu niet druk te maken. Ik ben de tas-vinder ontzettend dankbaar!


Dan het tweede deel van de titel, is de postbode blij met mij.
Nou dat denk ik wel, want ik heb de afgelopen tijd heel veel post verstuurd. Dat moet de postbodes 'in den lande' toch blij maken. Leuke enveloppen te kunnen bezorgen, naast alle saaie andere post...


Hieronder een paar voorbeelden van ontvangen en verstuurde post.
leuke brief uit Braziliƫ van Pris

gezellige zentangle lente post van Natascha

mooie airmail post van Weaver

mooie labels ontvangen van Jessica
een mooie kaart van Anita, met daarin de vilten onderdelen voor dochterlief

een hele mooie envelop met daarin een gezellig pakket....
hele leuke airmail post van Tessa
Woensdag ontving ik heel veel post. Heerlijk!
verstuurd
uitgaande post - verjaardagen en andere post
 
uitgaande post - lekker veel kaartjes verstuurd
Er zijn nog een aantal pocketletters uit gegaan en binnen gekomen. Hier zal ik een apart blog voor schrijven.
En de post die vanmorgen op de bus ging... 

Ik wens iedereen weer een hele fijne postweek toe!
..... en ga nu gauw naar huis om te zien wat er vandaag weer bezorgd is ;-) ............


xxx Emilie xxx





1 opmerking:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!