dinsdag 17 maart 2015

Mooie plaatjes....

Goedemiddag,

ik realiseerde me gisteren dat ik al een tijdje niet heb geblogt. Dit kwam door ziekte, vakantie, druk met andere dingen, meer werktijd erbij (ik werk nu 5 dagen), dus eigenlijk kwam 'het leven' ertussen. Gelukkig maar :-)

Ondertussen ben ik lekker creatief bezig geweest, heb veel getekend, geschilderd, gehaakt, post gemaakt en ontvangen. Daarnaast ben ik op vakantie geweest en heb leuke uitstapjes gemaakt met en naar lieve vriendinnen, nieuwe dingen meegemaakt en uitgeprobeerd, familie uitstapjes gemaakt. Allemaal heerlijke bezigheden dus.

Een aantal foto's wil ik met jullie delen.

Lieve groet
xxx Emilie xxx
ik verstuurde AirMail post en haakte een envelop voor Weaver.

voor een mixed media swap maakte ik een aantal pagina's

op vakantie heb ik veel geschilderd, waaronder deze leeuw die geniet in de wind

ik maakt een aantal atc kaartjes

dit was het uitzicht vanaf ons balkon in Oostenrijk

Van boven op de berg had je toch meer 't gevoel op ski vakantie te zijn....

weer terug thuis maakte ik een aantal quote-kaartjes, heerlijk om mee bezig te zijn.

Sarah in Canada kreeg journal-achtige post. Ik schreef haar 3 dagen over wat ik dacht, deed en droomde.

voor Catharina maakte ik Vlinder post

ik ging in Buren uit eten met mijn broer nadat we het stadje hadden rondgelopen en het prachtige uitzicht hadden bewonderd.

3 opmerkingen:

Dank voor je reactie!