dinsdag 20 januari 2015

Drukke dinsdag

Goedemorgen,

vandaag een drukke dinsdag, met werken en een informatie avond.
Maar goed, er is wel een tekening (gister avond gemaakt)
Zenuari Challenge  prompt Laat de String (vlakverdeling) door iemand anders maken. Zoonlief had de eer.
en post natuurlijk :-)

Post voor Sierou, Sietske en een verrassing snailmail dus.

Twee kaartjes en een snailmail. Want bij mijn postgroep kan je een verrassingsmail aanvragen om te maken en versturen. Dat had ik gedaan en een naam doorgekregen. Ik heb een snail in thema Bloemen gemaakt. Erg leuk om te doen. 
Maar ja, niet leuk om hier de inhoud te laten zien natuurlijk, dan is de verrassing er een beetje af..

Ik maakte ook een snailmail voor komend weekend. Dan gaan we met een aantal dames van de postgroep een weekendje weg, voor het eerst. Misschien wordt het wel een traditie, maar nu is het sowieso alsof we op kamp gaan. Stelletje volwassen vrouwen die al maanden hiermee bezig zijn - haha. Nou ja, het is iets leuks om naar uit te kijken en te beleven.

Vanavond ga ik naar een informatie avond over Tweetalig onderwijs, zoonlief gaan dit jaar naar de middelbare school en we moeten de schoolkeuze en richting aangeven. Vanavond is voor de ouders bedoeld. Morgen doet hij een proefles, ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden.

Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Prachtige zentangle.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekening en heel leuke post Emilie...
    Succes met je drukte vandaag...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!