zaterdag 19 juli 2014

Snailmail in week 29

Afgelopen week was weer een gezellige week, met post maar ook met de voorbereiding voor de vakantie...!

Dinsdag kwam er leuke post, twee swaps en gezellige post van Lenny. 


En mijn 'groene' post kwam aan bij Corina (snailmailnl facebookgroup)

Ik ontving woensdag deze leuke camera kaart uit Hongkong en Anker post van Pauline. We willen het alfabet volmaken, dit was de A :-)

Ik ontving donderdag de RR katoenen geannysquares. 's Avonds haakte ik twee lapjes als vervanging voor het lapje met de vis en de roze bloemen. 


Ik ontving ook een ArtJournal Page voor een swapbot swap. 

Vrijdag
En een hele leuke paarse snailmail van Cindy uit Belgiƫ.

Ik stuurde de RR katoen weer onderweg. 



Ik ontving post van Corina, die neem ik mee op vakantie :-)

Ik verstuurde suprise post naar Duitsland en een swap naar USA voor swapbot


En ik verstuurde surprise post naar Conny (ze heeft het ontvangen ;/-) )


Zaterdag
Ik deed mee met een actie op facebook bij Flow Magazine. Blijkbaar viel ik in de prijzen en ontving deze leuke kaartenset. 

De rest van de week zijn we bezig geweest met de laatste week van school en werk, won Tessa de talentenshow in de klas, gingen we naar de film ("hoe tem je een draak" en "heksen bestaan niet") en het inpakken van de vakantiespullen, want we gaan straks weg!

Dus tot over een paar weken.

Fijne vakantie!
xxx Rmilie xxx

3 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Dat was dus weer een gezellige post week...
    Geniet lekker van je vakantie...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja thanks. Was leuk die verlate verjaardagspost. Ik voelde me weer even een.beetje jarig . Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijne vakantie en veilig weer thuis

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!