vrijdag 4 april 2014

WIP update - African Flower Cushion Cover

Ook al hebben we er 2 maanden voor,
de dames van de FB groep
"1 haakproject 2 maanden"
zijn druk met de African Flower
kussenhoes. Ik ook.
Ik haak met Catania Grande op
haaknaald 4 en heb besloten om
een gekleurde kant
en een effen kant te maken.
Wat een heerlijk patroon, de African Flower. 
 
Ik maak 9 setjes kleuren
en dit zijn de eerste 5 kleurencombi's.

Vrolijk Rood
 
Cassis Paars
 
Zomers Wit

Viooltjes Blauw
 
Zonnig Oranje

En ik heb de bloemen met de andere
kleurencombi's al klaar.
Lente Geel
 
Helder Roze
 
Lucht Blauw
 
Gras Groen
Gelukkig had ik nog een restje geel over
van mijn fruitbakje, want daarmee kon ik elk
hart en rand consequent met geel haken.
Alleen heb ik niet zoveel geel meer over
en ben bang dat ik nét te weinig ga hebben
voor een effen gele African Flower...
 
Weet iemand een gewone winkel
waar ze dit verkopen?
Of heeft er iemand misschien een restje
Catania Grande Geel liggen?
Dan hoor ik het graag!
 
Fijne vrijdag.
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Je kussen wordt heel mooi en fleurig, maar helaas ik kan je niet aan een restje geel helpen...
    Fijn weekend Emilie,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm ik zal eens kijken wat voor een geel ik heb. Misschien kan ik je helpen en anders weet ik ook nog misschien wel een webwinkeltje waar je het kunt krijgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!