vrijdag 18 april 2014

Snailmail in week 15

Deze week probeerde ik rustig aan te doen ivm slijmbeursontsteking in mijn schouder. 
Ik verstuurde mijn Round Robin boekje aan Tanja

En stuurde een paar kaarten en een brief

Verstuurde 2 brieven en Rick verstuurde twee kaarten

Ik ontving de eerste verjaardagskaarten... Spannend!
Ik maakte en verstuurde twee atc's voor een privéswap met Jenny in Amerika.

Ik ontving het RoundRobin boekje van Marloes. Leuk!!

En nog meer verjaardagspost!

Verjaardagspost van Xixi die ik al mocht openmaken. Zulke verwennerij! Lief!

Ik verstuurde nog een paar kaarten

En nog meer kaarten....

Zara had gevraagd of ik een zelfportret wilde maken en haar sturen :-)

De floppen voor Zara en Paulien

Nog meer verjaardagspost.
Zaterdag liepen we de Bloesemtocht en verstuurde ik een verjaardagskaartje aan Sandra.

En toen was er weer een week voorbij! Helaas nog niet veel verbetering met mn arm, alhoewel ik niet heb gewerkt én niet gehaakt... Zou het aan de kaartjes liggen..?

Maar ik geniet van alle post!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Heerlijke post weer allemaal, maar denk wel aan je arm schat. Misschien even ook niet meer schrijven? Ja snap dat dat zwaar is maar ja pijn is ook niet fijn hè. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!