maandag 10 februari 2014

Snailmail in week 6

Nog 1 week en we gaan skieën (voorjaarsvakantie)
Daar verheugen we ons zeer op.
Vorig jaar zijn we niet gegaan, zodat we dit jaar wél konden.
En met een leuke reden, want
op 17 februari vieren we dat we 12,5 jaar geleden zijn getrouwd :-)
en op 18 februari dat we 20 jaar geleden verkering kregen...

Dus de snailmail blog over week 7 zal in week 8 komen :-)

Maar nu dan afgelopen week en wat was het weer een fijne postweek!
Sowieso omdat ik zelf post maakte.
Maar zeker ook door de post die ik ontving :-)

Maandag verstuurd (in 't weekend gemaakt)
Gezellige post voor Tanja (@tanjazweerts)

Deze thee-post gaat richting Hélène in Frankrijk

De molen gaat naar China en de hartjes post gaat naar
Paulien (@paulienvanarnhemm).
Ze heeft me haar postzegelverzameling gestuurd. Zó lief!

Dit is de envelop met mijn ArtJournal voor de swap.
Nog een gezellige tekening erop. Paar kleine cadeautjes erbij.
Ik hoop maar dat Donna er blij mee is, maar dat zal vast wel :-)

Tja en hoe verliep de rest van de week?
Op maandag wordt er geen post bezorgd....
 
Dinsdag ontvangen 
Leuke Geisha's via de RoundRobin Postkaart #1 uit Japan.
 
RoundRobinRelax Postkaart van Wendy en Lis (@Liskeh)
 
De ClassArt swap met Amerikaanse scholier Talia.
Mooie Zentangle voor iemand van 11 jaar.
 
Lieve brief van Sarah (@Sarahsnailmail) uit Canada
 
 
2 postcrossing kaarten uit Duitsland en België
 
En een R om te kleuren voor Rick van Fokelien (@misslynn73).
 
Woensdag ontvangen:
Mijn bestelde Zentangle Tiles met de officiële afmeting.
 
 
Post van Ruth (@ruthmeharg) uit Kroatië.
Ze heeft Bink en Suzy geschilderd.
Ben er heel blij mee!
 
Post van Shawsha (@shawshanewbomb) - 7 brieven!
Heerlijk veel te lezen :-) En haar artjournal.
Die ga ik vullen voor haar
en dan stuur ik het weer terug.
 
Zo lieve brief van Paulien (@paulienvanarhemm).
Dat verwachtte ik helemaal niet.
Ik had haar bedankt voor haar postzegels begin van de week.
En toen kreeg ik dit retour! Lief lief lief!
 
een postcrossing kaart uit Rusland
RoundRobinRelax postkaart van Angelique (@puur_en_blij).
 
Tessa ontving post van Sheridan (@hotpinkpunchbuggy) uit Amerika.
De 1D stickers werden juichend uitgepakt - haha
 
Woensdag verstuurd
1 postcrossing kaart naar Amerika
 
En 1 Tangled M atc swap naar Amerika
 
Vrijdag verstuurd
 
3 kaarten voor de RoundRobin Relax ronde
aan Wendy, Angelique (@puur_en_blij) en Lis (@Liskeh).


En post aan Dumbo (@dumbodumbo0912) - zij wilde graag
een grannysquare sleutelhanger..
 
 Zaterdag ontvangen

Lieve post van Wendy - gewoon zomaar :-)

Een mooie kaart van Christie (@KAPOO0) uit HongKong
en toevallig ook een postcrossing kaart uit HongKong
De panda ligt te slapen maar is zó ontspannen
dat hij van zijn plankier af rolt, geheel toevallig
op de foto gezet door de dame die er daarna
deze kaart van maakte en verstuurde.

Op facebook deed ik bij de HobbyHoek groep mee aan een fotowedstrijd
met mijn pauwentekening als inzet.
En wat schetst mijn verbazing?
Ik won de wedstrijd...!
Zo leuk! En er was ook nog een prijs.
Mooie schetsspullen en vrolijke zakjes, opgestuurd door Cynthia.
Zij is de beheerder van de groep, maar ze heeft ook een leuk blog
en er loopt op dit moment een leuke giveaway bij haar!
 
 
En ik kreeg ook nog de postzegels van de
Zoogdieren Nederland serie.
Vos, Bruine Rat en Mol.
 
In het weekend heb ik gewerkt aan de sjaal van Rick,
keken we naar de Olympische spelen,
haakte ik een fruitbakje
en tanglede een N voor een atc swap.
Maar ik maakte verder geen post...
 
Ik weet het, het leven bestaat natuurlijk uit meer dan alleen post
 en het kwam er echt niet van, maar ik miste het wel.
Dus.... vanavond ga ik de envelop voor de N swap maken
en ga ik een Jip/Janneke snailmail schrijven aan Tzu-Fang in Taiwan.
En deze week staan er nog twee swaps die verstuurd
moeten worden voor de deadline:
Een ATC met vlinder.
Een ATC over Sourcery.
 
Dus ik kan weer verder.
Overigens is het lijstje te beantwoorden post
ook best aardig gevuld (zie hieronder). Ik kan mijn lol op!
 
Ik wens iedereen een fijne postweek toe!
 
xxx Emilie xxx
 
PS: Voor de gein hier het lijstje nog te beantwoorden post die ik ontving in januari en februari. Ik antwoord normaal gesproken binnen een maand, dus het gaat nog prima op schema. En ach later is ook niet erg, het heet natuurlijk niet voor niets snailmail.... :-)
 
  • Jip en Janneke snail aan Tzu-Fang Peng (@akiyukeke)
  • Elisabeth (@elisabethverschut) - ontvangen 17 jan
  • Ramona (@paperandtape) - ontvangen 23 jan
  • Yang Jing Ju (@nana_0609) - ontvangen 24 jan
  • Grietje (@Fotootjevandaag) ontvangen 22 jan
  • Jenni (@JenniRaw) - ontvangen 25 jan
  • Lili (@tedlili) - jetoy kaart ontvangen 25 jan
  • XiXi Li (@xiaoyaoyaoer) - ontvangen 7 kaarten 25 jan 14 (iig Kaart Hazeltje, Wally en Lali sturen)
  • Zara (@hey_im_Zara) - ontvangen 28 jan
  • Fokelien (@misslynn71) - ontvangen 28 jan
  • Daisy (@mygreencow) - ontvangen 29 jan
  • Fish (@fishstrange) - ontvangen 31 jan
  • Ping (@thinkofping) - ontvangen 31 jan
  • Cindy - ontvangen 3 feb
  • Sarah (@sarahsnailmail)- ontvangen 4feb
  • Ruth (@ruthmeharg) - ontvangen 5 feb
  • Paulien (@paulienvanarnhemm) - ontvangen 7 feb
  • Shawsha (@shawshanewcomb) - ontvangen 7 feb (terugsturen ArtJournal + brief als boekje)
  • Wendy  - ontvangen 8 feb

     
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!