donderdag 11 april 2013

Snailmail deel 1


Wat een gelukje, gewoon twee enveloppen in 1 keer!! 
Gewoon tussen de T.ina en gewone post....
De snailmail van Haakjuffie en Zaanse Zolder is binnen gekomen. 
Met veel moeite kreeg de postbode ze door de bus heen, 
nu tenminste dat denk ik....

Eerst de enveloppe van Haakjuffie.
En wat zien de enveloppen er leuk uit!
Die van Haakjuffie versierd met mooie stempels en Washi tape.
 En die van Sylvia met mooie postzegels, een kaartje en Washi tape.
In de enveloppe van Haakjuffie zaten allemaal leuke labels
en andere hartjes dingen, gevlochten hartjes en nog meer hartjes...
En ook nog een cadeautje en natuurlijk de brief zelf.
Ook nog mooi papier en vergeet-me-niet zaadjes. 
Even wat te drinken pakken en dan lekker lezen.
Leuk!! En dan nu het cadeautje open maken!
Wat lief! En ritshanger met mijn naam!
Nog een keer een overzicht van al het moois!

Jeetje wat een verwennerij!
Super bedankt Haakjuffie! ben heel blij met alle mooie hartjes.
Mijn snailmail komt na mijn verjaardag jou kant op.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg. Volgens mij is dat ook lekker thuis komen hoor. Als er van alles op de mat ligt leuk leuk leuk.

    Maar waar is het verhaal van de andere snailmail?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow die post van Haakjuffie is ook zo leuk, verwennerijtjes! Wat is het fijn om post te versturen (en te ontvangen) hè, ik word er ook altijd zo vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!