donderdag 11 april 2013

Pencil Thursday - Quote: "Boredom will bring you new ideas"






 
April, 11, 2013 Pencil Thursday
Quote: "Boredom will bring you new ideas"
from Flow 5 - 2012
 
With Children you see this quite clear.
One moment they are bored and don't know what to do.
The next moment they role-play or something.
For me, this is also true.
When I'm a Couch Potatoe I'm bored silly
while I'm watching ideas pop in my head.
That's why I picked up Knitting,
started AtelierEem with 1HeartAWeek.
I'm getting so much new ideas, techniques, new experiences!
So nowadays I'm not bored, no more CouchPotatoe.
The Dutch quote is: "When you are bored,
a shutter in your head will open up"
 
So I can say this: "all the shutters in my head are wide open!"
 
xxx Eem

3 opmerkingen:

  1. Bedankt dat je volger van me werd.

    En ik ben het volmondig eens met je quote hierboven. Sinds een paar weken moet ik het vanwege een hernia rustig aan doen en telkens wanneer ik me in de zetel leg en me verveel, schieten er allerlei zelfmaak-ideeën door mijn hoofd. Er ligt een klein notitieboekje bij de sofa en het staat helepmaal vol gedoodled. Nu nog de energie vinden om het allemaal in de praktijk te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het overigens grappig mijn theepot op jouw pagina te zien staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!